© Layout by Julia E.

GIRLS NIGHT

perjantai 18. heinäkuuta 2014

0191 c2 0133
0214
0070 0112 ID 0099
Heippa vaan! Mun kesäloma on pyöriny samaa vauhtia eteenpäin ja hassua ajatella että kuukauden päästä alkaa koulu. Toisaalta pelottaa ja jännittää mutta toisaalta on ihana tutustua uusiin ystäviin ja saada esim. unirytmi takaisin. Me sovittiin pari päivää sitte tyttöjen kaa että nähtäis illalla. Grillattiin hyvää ruokaa, juteltiin monta tuntia ja käytiin kuvaamassa auringonlaskussa. Ehkä ekaa kertaa kunnolla tajusin että mun yksi parhaista kavereista on muuttamassa pois enkä tuu oikeestaan enää ikinä viettämään sen kanssa kunnolla aikaa... Niin surullista! :-( Kertokaa teidän fiiliksistä kouluun menemisestä ja mitä muuta teille ihanille lukijoille oikeen kuuluu? 

16 kommenttia:

  1. Mä haluisin jo takas kouluun :-D Näkee taas ihmisiä, ja saa takas just sen unirytmin ja rutiinin ♥

    VastaaPoista
  2. Itsellä on vielä 7 viikkoa lomaa onneksi :D

    VastaaPoista
  3. No mä oon alottamassa lukioo ja se tuntuu tosi kivalta, enkä stressaa tästä läheskään yhtä paljon kun yläasteen alottamisesta sillon kolme vuotta sitten, koska menin sillon kouluun ihan yksin ilman kavereita. Nyt mulla tulee kaverit samaan kouluun (kaikki eri luokille tosin), ja mulle koko koulurakennus ja opettajat on jo tuttuja kiitos äitini, joka on lukion opettaja. Eli ootan innolla, mut samalla en millään haluis et loma loppuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mullakin on ihan sama että meen lukioon, mua kyllä vähän jännittää! :-D

      Poista
  4. Mä oon muutamassa asuntolaan :) onneks tunnen sieltä kaks kolme tyyppiä mut silti jännittääääääääöääää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi tsemppiä sinne, kuullostaa jännittävältä! :-)

      Poista
  5. Tosi kiva postaus :) Ite alotan ysiluokan ja vähä epävarmal fiiliksellä, koska meijän koulun ilmapiiri ei oo mitään parasta mahollista enkä siksi viihdy koulussa, mutta onhan se kivaa kun meil on ysil ysien tanssit yms. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsemppiä ysiluokkaan, mun mielestä se oli tosi rento! :-D Toivottavasti sulle tulee silti ihan kiva ysiluokka ja peruskoulun päätös :)

      Poista
  6. Syksyllä lukioon, ihan kauhee jännitys jo nyt päällä xD Onneks siellä on yks kaveri mukana, nii ei tartte ihan yksin olla.

    Ja ihana postaus!! Pitää alkaa heti soittelemaan kavereiden kanssa ja sopia joku tapaaminen vielä tän kesän aikana :3
    http://dailyxdreamer.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks mulla on monta tuttua lukiossa! :-D Oi kannattaa :)♥

      Poista
  7. Meen (vasta) yläasteelle ja kieltämättä jännittää aikapaljon. :D Mutta kivaa näyttää olleen kuvien perusteella, sun blogis on niin ihana mitä oon sitä lukenut. ♥
    http://lauramariian.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kannata jännittää, mun mielestä yläasteella oli ainakin mukavaa! :-) Voi kiitos♥

      Poista
  8. Ihanan ilonen tunnelma näissä kuvissa!:) Ite alotan yliopistolla ja voi että kun jännittää:D

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!