© Layout by Julia E.

HOT SUMMER

keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

ootd1
SHIRT / 6KS (cliks SHORTS / BIKBOK  SHOES / CONVERSE
ID 0558 0520 0506 ootd2
Heipsuli vaan! Vähän kesäistä päivitystä kehään, nyt on kyllä pakko sanoa että on kuuma! En muista koska viimeks mulla olis oikeesti ollut näin kuuma. Mutta ei sais valittaa. Kulunut viikko on sujunut hyvin, oon käynyt töissä(.. ei oo montaa päivää enää jäljellä!!) ollut kavereiden kanssa ja syönyt ihan valtavat määrät jäätelöä ja herkutellut mansikoilla. Mulla on ollut hiuksien kanssa ongelmia näin kuumalla, oon pitänyt erilaisia nutturoita ja nyt oon ruvennut pitään tota puoliponnaria joka on mun mielestä ihan sika kiva ratkaisu! Lisäksi olin kaverin rippijuhlissa ja 6ks.comilta shortsihameen ja topin. Vaatteiden tulemisen nopeus ja laatu yllätti mut ihan täysin! Nyt kuitenkin meen kattomaan tv:tä ja yritän nauttia kuumista kesäpäivistä! 

26 kommenttia:

  1. vau ihana blogi !! tosi kauniita kuvia kaikki<3
    http://fash1ontherapy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. ootko nyt yhteistyössä ton 6ks kanssa?

    VastaaPoista
  3. mikä vittu sun jalkaas vaivaa ekassa oikeella XDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkotatko mun vasenta jalkaa? Sen nimi on reisilihas :-)

      Poista
  4. aah, ihanan kesäinen postaus ja samoin kesäisen rento toi sun asu! toi puolinuttura on kyl supernäppärä kampaus, sopii sulle hyvin :-)
    sulta ois kiva muuten saada jotain kesäistä videotakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos paljon :-) Pitää miettiä tota videota ja sen aihetta :-)

      Poista
  5. Ai että mä rakastan tätä sun blogia, noi kuvat piristää ihan sika paljon aina ku ne on noin värikkäitä. :3 Ja toi puoli ponnari on muute tosi kätevä, ittekkin oon sitä välillä käyttänyt ja oon kyllä tykännyt! Ja taisit siinä pari postausta sitten kyselkä lisää matskua susta ja sun poikaystävästä niin joo ehdottomasti esim.joku boyfriend tag olis tosi kiva! (-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, pitää tuotakin miettiä!! :-)

      Poista
  6. Ihanan kesäinen postaus, niinkuin edellinenkin :) Yleensä blogit on tylsiä ulkoasultaan, jos niissä ei oo taustaa mut sun blogiin sopii tällänen perus valkonen. Millä muokkaat kuvas muuten, jos saan udella :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muokkaan mun kuvat Photoscapella, kiitos paljon!! :-)

      Poista
  7. tuo kuumus tuolla ulkona on aivan hirveetä.
    mutta sulla on upea blogi ja postaukset tuo blogiin hienosti väriä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nyt on kyllä aika kuuma, ei vaan sais valittaa! :-D Kiitos♥

      Poista
  8. oioi ku ihania kuvia! tän postauksen kuvat kyl oli selkee kokonaisuus! ja ihana ku viel jotku tekee kesäsiä postauksia eikä niitä kaikenmaailman back to school-juttujaxD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiiitos! :-) haha no niiin ei jaksais miettiä koulua ihan vielä :-D

      Poista
  9. Rakastan sun postauksen kuvia niin paljon. Ulkoasu on yksinkertaisen kaunis, niin että huomio siirtyy kuvii ja tekstiin sopivasti (: Tosi kiva asu muuten !

    http://viivimiljamaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
  10. oot ihan törkeen nätti, ja tää oli tosi kiva postaus! rakastan ulkoasua, useimmat ei onnistu erityisen hyvin tämmösessä ihan yksinkertaisessa ulkoasussa, mutta sä onnistut :-)! tykkään :-)

    VastaaPoista
  11. Oi ku ihania kuvia! Ja oot kyllä super nätti! :)

    VastaaPoista
  12. Tykkään sun blogista ihan sikana! Laadukasta ja selkeää tekstiä. Selkeät, isot ja kivat kuvat on plussaa :) Ja kaiken lisäksi oot ihan super kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Inka, aina niin ihana kuulla! :-)

      Poista
  13. en saa 6ks:ään mitään yhteyttä.. :D Pitikö sun oottaa vastausta kauan?

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!