© Layout by Julia E.

I HAVE REASONS TO SMILE

sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

0454 g 0462
ggg 0426 0460Heippa! Niin ihana päivä takan tossa parisen päivää sitten. Tuntuu hassulta hehkuttaa kokoajan jotain juttuu mutta nyt osaan ottaa mun elämästä ajan niiin paljon paremmin irti. Oltiin pienellä nelihenkisellä ryhmällä menossa ja mentiin ekana minigolfaamaan. Mun viime kerrasta onkin aikaa ja se näkykin mun taidoissa kun olin hienosti viimeinen :-D! Kävästiin kanssa subwayssa ja otettiin leivät mukaan rannalle ja istuskeltiin ja naurettiin siellä. Täytyy kyllä sanoa että elämä on ihanaa jos siitä osaa kattoa ne positiiviset asiat esiin

11 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ♥ Tuli jotenki hyvä mieli tästä postauksesta :') Voi kumpa osais niinä huonoinaki hetkinä arvostaa sitä mitä ittellää on ja muistaa ne asiat mistä saa olla ilonen..!

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus ♥ kesäinen ja pirtee!

    VastaaPoista
  3. haluutko tehdä tuton noista kiharoista jotka sull on tossa pikkukuvassa oikeessa reunassa ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo tehnyt niitä itte vaan ne laitettiin Flowissa kun olin käymässä laittamassa hiuksia! :-)

      Poista
  4. Ihana postaus ja ihanan valoisat kuvat!♡

    http://pinjavera.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Voisitsä joskus tehä susta ja sun poikaystävästä jotain postausta? :3 Semmonen olis ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha pitää miettiä! :-) Ihana idea kyl ♥

      Poista
  6. vilkaise blogini jos jaksat :3
    http://huominenonkaukaan.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!