© Layout by Julia E.

I'M GOING TO CALIFORNIA

sunnuntai 10. elokuuta 2014

Heippa, mun ei todellakaan pitänyt tästä näin aikasin kertoa ja sanoa täällä blogissa. Mutta koska suunnitelmat muuttuivat niin. Mä oon lähdössä kesällä 2015 Californiaan neljäksi viikoksi. Kaikki tää tuntuu vieläkin tosi uskomattomalta koska oon haaveillu aina jonnekkin lähtemisestä ja nyt teen siitä totta!! 
kielimatka
En ajo kauheesti tämän blogin puolella puhuu matkasta, paitsi sitten tietenkin matkapostauksia jne. Mutta oonkin tehnyt sitä varten oman kielimatkan johon pääset TÄSTÄ!   Joten menkää ihmeessä kattomaan toi blogi, liittykää lukijoiksi ja jos ootte kiinnostuneita mulle voi lähettää spostia (emiliaemppu@hotmail.fi) tai kik: emiliaemppu. Kysellä kielimatka asioita ja minä vastaan :-) Toimin nimittäin EF:n ambassadorina.

14 kommenttia:

  1. Ei vitsi kui mahtavalta kuulostaa!:o Jään ehdottomasti seuraileen sun kielimatkablogia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jees ja vaikka matkaan onkin vielä reilut 300 päivää :-D

      Poista
  2. voi miten siistiä ! oon niiin kateellinen sulle D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, mun unelmista tuli totta ! :-) Jos joskus haluaa jotain toteuttaa, tee se!

      Poista
  3. Oi vautsi!! :3 mul olis kans 2016 vuonna tarkotus lähtee ef kautta kielimatkalle ja oon jo 2 vuotta oottanu sitä iha innoissaa! Aijon kans liittyy toho ambassador juttuu, kos haluun sit just calin matkan toho! ♥
    Aino (sori sekava kommentti koska innostuuus!!) :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa liittyy tohon ambassador toimintaa, hyödyllistä ja helppoa! :-)

      Poista
  4. Mikä on ambassador? Oon joo tietämätön! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kielimatkalähetti joka kertoo kielimatkoista, suosittelee niitä jne. Kerätään pisteitä joilla voi saada sitten erilaisia palkintoja mm. Iphone 5, ilmainen kielimatka jne :-)

      Poista
  5. TOI ON SUN PARAS PÄÄTÖS IKINÄ SANON VAAN SEN !!! T. tänä kesänä californiassa kielimatkalla ollut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi uskon!! :-D Heh en malta odottaa :-)

      Poista
  6. Kuulostaa mahtavalta :) Itteäni noista kohteista kaikkein eniten houkuttelis Malta, mutta ei oo varaa lähteä vielä ens vuonna mihinkään, koska oltiin viime kesänä Turkissa ja muutenkaan mua ei varmaan päästetä yksin, kun tarkotus on säästää rahaa että päästään vielä kerran perheen kesken ulkomaille :) Mutta liityin lukijaksi sun kielimatkablogiin ja jään mielenkiinnolla seurailemaan :3

    VastaaPoista
  7. 'oon haaveillu aina jonnekkin lähtemisestä ja nyt teen siitä totta' lause jäi vähän mietityttämään, koska oot ollut aika monillakin isoilla matkoilla aikaisemmin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkotin siis kielimatkalle lähtemistä! :-)

      Poista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!