© Layout by Julia E.

#KUTSUMUA

sunnuntai 31. elokuuta 2014

0202Mikä tää somen kutsumua villitys oikeen on? Tää kaikki alko siitä kun lukiolainen Juho Räty kerto puuttuneensa bussissa olevaan kiusaustapaukseen. Monet on kuullut tästä ja sen takia on tehty ihan kokonainen kampanja. Haluutko tulla mukaan? Ota kuva kahdesta sanasta. Toinen kuvaa sitä mihin sut on yritetty laittaa esim mulla ärsyttävä. Ja toinen kuvaa sitä minkälainen haluaisit olla muiden silmissä. Vedä viiva sen yli mitä jatkossa käyttää vaan hölmöt! Kertokaa myös tarinoita, kokemuksia! Jaa kuva tunnisteella #kutsumua (instagramissa jo yli 12 tuhatta kuvaa!!)  ja haasta vaikka kaveri mukaan! :-)
0198
Mulle tää asia on oikeesti tosi tärkee! Oon itse joutunu kanssa kiusaamisen alaiseks ja se ei todellakaan tunnu hyvältä. Oon kuullu että mua vartaloa on haukuttu, mun luonnetta. Oon myös kuullu että muita on haukuttu, enkä oikeesti koskaan oo antanu sen vaan olla. Se on niiin väärin!  Mulle on aina opetettu niin että kiusaajat on uhria alempana ja ne on niin heikkoja että yrittää rikkoa vahvoja ihmisiä. Kannattaa olla vahva, unohtaa se, nostaa pää pystyyn ja hymyillä. Erilaisuus on rikkaus! 

7 kommenttia:

  1. Oon sun kanssa ihan samaa mieltä ja mun silmissä sä kyllä vaikutat pirteältä! :-)

    VastaaPoista
  2. Mäkin innostuin tästä asiasta heti, oli pakko tehdä se myös instagramiin :) Vaikutat kyllä oikeesti todella pirteältä ihmiseltä :)

    VastaaPoista
  3. Ihan samaa mieltä, mäkin innostuin tästä heti kun näin tän #kutsumua-homman !! ♥ Kiusaajat on itse heikkoja, kun kiusaa muita.

    http://saimis-life.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Tää on ehkä parhain fb/instagramhaaste ikinä, tuli siis tehtyä! :)

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. ui, alkoks tää juhosta? :o meinaan mä luin sen tekstin kanssa! voisin kanssa tehä tän, mutten mä tiiä minkä laittasin ei-alleviivatuks..

    VastaaPoista
  6. tää oli jotenki tosi hieno postaus! & sä vaikutat pirteältä ja aivan ihanalta ihmiseltä ♥ ja oon pahoillani siitä, että jotkut hölmöt pitää/on pitäny sua ärsyttävänä, koska sitä et varmasti ole!

    VastaaPoista
  7. tää on kyl mahtava kampanja, vastustetaan kiusaamista yhdessä :) mun silmissä sä oot pirtee ja mukavanolonen ihminen :) ♥

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!