© Layout by Julia E.

SUMMER OUTFIT

tiistai 5. elokuuta 2014


so

2 0716 1
(postaus toteutettu yhteistyössä emp.fi:n kanssa)

Heippa vaan! Sain kotiin aivan ihanan pakein emp:ltä ja se ylitti mun odotukset ihan totaalisesti. Noiden tuotteiden laatu on niin taivaallinen jos vertaa noihin perus kaupan tuotteisiin! Klikkasin omaan ostoskoriin aika kesäset tuotteet mutta ne tulee silti niin kovaan käyttöön. Mun paketti sisälsi aurinkolasit joiden sangat on armeijakuvioiset! Sit sieltä löytyi myös perus tennarit, jotka voi yhdistää asuun kuin asuun elikkä mustat vanssit! :-) Viimeisenä mutta ei todellakaan vähäisempänä on tää playsuit, basic black! Jonka kanssa voi yhdistää vaikka kultaiset korut. Tolloin oli yli 30 astetta lämmintä ja silti tossa asussa oli mukava olla. Rento pukeutuminen on vaan se mun juttu! Vitsi muuten täällä Vaasassa riehui kova ukonilma eilen... Minä ja mun pikkuveli istutiin paloasemalla odottamassa mun isää kun se oli sammutustöissä. Hahha ei niin perus paikka missä oon kun ukkostaa, mutta siellä oli ainakin ihanan turvallista. Meinaan täällä vaan tulvi ja taloja paloi sekä puita kaatui. Onko muualla ollu kovia ukonilmoja :-( ? 

18 kommenttia:

  1. Meillä ei oo kyllä hetkeen ukkostanut täällä turussa.. Eiku tai ukkostaakki viime viikol mut.. :D aivan ihanat noi lasit!

    VastaaPoista
  2. Eikä, oot niin kaunis!♥ Tuo playsuit näyttää kyllä tosi mukavalta. Kiva asukokonaisuus:) Mistä tuo laukku on?

    smalldreamsinkku.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi laukku on Seppälästä, kiitos! ♥

      Poista
  3. todella ihana jumpsuit!

    VastaaPoista
  4. Tykkään sun blogista tosi paljon! mun serkku asuu vaasassa:3

    VastaaPoista
  5. Oi kuinka ihana asu! Ja hui.. täällä ei onneks oo mitään tulvinut tmv, on vaa jonku verran salamoinut mutta ei niinkään että tuhoa olis tullut, onneks. :I

    VastaaPoista
  6. Tosi kivat noi vanssit!:)


    http://allbeautifullost.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Jäi mietityttämään, että saitko sä ton ensi kesän kielimatkan roimasti halvemmalla kun noin sitä nyt mainostat.... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maksan joka pennin ihan itte :-) EF ei maksa siis yhtään mun matkaa :-). Mut toimin Ambassadorina :-)

      Poista
  8. Täällä ei valitettavasti oo ollut kyllä yhtään ukkosia, ne ois ihan kivaa viilennystä tähän muuten aivan kamalan kuumaan säähän! :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeepp se on kyl aina viilennystä säähän! :-)

      Poista
  9. Ambassadori - mitä toi tarkottaa :D

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!