© Layout by Julia E.

EXAM WEEK

tiistai 23. syyskuuta 2014

0668 0654 0671 Heippa! Koeviikko on alkanut joka näkyy mun blogissa pienenä hiljentymisenä.. mutta sen jälkeen taas jatketaan hyvällä meiningillä eteenpäin. Tänään oli mun ensimmäinen koe joka meni oletettua paremmin. Taidan hakee pakkasesta ben and jerryn käpertyä lökärit päällä peiton alle ja ottaa psykologian kirjan nenän alle :-) Eipähän toi ulkona oleva räntäsade yhtään ainakaan innosta. Toivottavasti teillä muillakin lukiolaisilla menee hyvin kokeet ja jaksamista lukemiseen :-)

12 kommenttia:

  1. hyvä että jollain edes onnistuu lukeminen! :D mulla alko kokeet tänään ja vaikka oon jo tokaa vuotta lukiossa, niin en vieläkään oo oppinu lukemaan ja teen koko ajan jotain muuta...
    tsemppii sullekin kokeisiin!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä onnistuu! Itseasiassa tää koeviikko on ollu ihana! ♥ Toivottavasti sulla on sujunut hyvin kokeet :-)

      Poista
  2. mitä tos ben&jerrys'is on? ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Half baked siinä näkyy lukevan...

      Poista
  3. Olipa ihanan ytimekäs postaus! ♥

    VastaaPoista
  4. Voi apua, mullakin oli just toi uskonnon koe ja en yhtään tiiä miten meni:D
    Mä en vaan tiiä, miten saisin itelleni lisää inspiraatiota lukea kokeisiin:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yrittää vaan kerätä motivaatiota ja sitte se on ainakin pois alta :-D

      Poista
  5. tää on tää ihana blogi <3 kuvat ja teksti on parhautta ! onneks oon jo lukija ;-)

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!