© Layout by Julia E.

KOLME SIMPPELIÄ ASUA SYKSYYN

tiistai 2. syyskuuta 2014

  Heippa, ajattelin tehdä pientä postausta jossa on kolme helppoa asua syksyyn. Hieman rennompaa ja tyylikkäämpää. Mulla on tosi vaihteleva tyyli joskus tykkään heittää rennon hupparin päälle mutta joskus on kiva pukeutua tyylikkäästi ja siististi! :-) Sain muutaman vaatekappaleen House of Brandon nimiseltä suomalaisyritykseltä, joka on melko uusi ja aivan ihana verkkokauppa! :-) Toimitusaika on vain päivän!! Mä todellakin suosittelen, että meette tsekkaamaan vaatekaupan sieltä löytyy mm. kivoja syystakkeja ja dr. denim pöksyjä! Verkkokauppaan tästä! 
gold blue
 Ensimmäisessä asussa mulla on hieman sinistä raitapaitaa joka on mun mielestä kivan pehmeä, mutta tosi tyylikäs. Sen kanssa tykkään yhdistellä ison kultaisen kaulakorun. Ja mun mielestä kaiken kruunais vielä valkoiset farkut! 
ID
  Mutta tässä näkyy rentominä! Rakastan yli kaiken huppareita ja collaripaitoja. Oon itseasiassa jo kauemmin halunnut Cheap Mondayn Sweateria ja nyt löysin sen House of Brandonin sivuilta! Tää on todellinen must have nyt syksyn pimeissä illoissa, niin ihanan lämmin!
white
Oon myös siivoillu mun vaatekaappeja ja huomannut että multa puuttu paljon basic vaatteita. Niinpä klikkailin mun ostoskoriin myös 3/4 osa hihaisen valkosen paidan. Sen päälle voi vaikka heittää jonkun kivan neuletakin tai sitten käyttää ihan erikseen! :-)

KOODILLA EMPPU -20% ALENNUSTA :--)

20 kommenttia:

  1. Wow tosi upeita kuvia! Tykkään sun tyylistä todella paljon, ja tuohon collegeen rakastuin todella (-: sun hiukset on jotain niin rakkautta <3

    http://viivimiljamaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Oot tosi nätti! :) Tosi kivoja vaatteita oot löytäny :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mäkin pidän niistä paljon!!! ♥

      Poista
  3. Oi että, ihanan kekseliäs postaus, itekki oon aatellu vähän tän tyyppistä!! :-) Ja ihania vaatteita, varsinkin ton ekan asun yhdistelmä on tosi kiva! Cheap Mondayn vaatteet onki nii ihania, mäki oon pitkään halunnu Cheap Mondayn collegepaitaa mut ei oo tullu jostain syystä hankittua :-) Niinku edellinen kommentoija mainitsi, sulla kyllä on aivan ihanat hiukset ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sun ihanasta kommentista Annina! ♥

      Poista
  4. Tota sinivalkoraitasta paitaa näkee tosi monella ja monea se pukeekin esimerkiksi sinua! :) mutta mua ärsyttää vähän se että meidän Opo, joka on siis mies, käyttää kans tollasta. :D en oo nähny yhenkään miehen pitävän tollasta paitaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Rico! :-D Hahha eikäää :D

      Poista
  5. apua miten mä nyt vasta älysin että sä oot 15 ! sä näytät IHAN 17 vuotiaalta XD

    VastaaPoista
  6. ihania asuja :)) oot aivan mahtava bloggauksessa :)

    VastaaPoista
  7. oikein kivoja asuja! tää ulkka on kauheen kiva! kaikki sopii kivasti yhteen, ja yksityiskohdat vielä sitoo tän blogin! tosi kiva!

    VastaaPoista
  8. Ihan sika ihana postaus Emppu! :-)<3

    VastaaPoista
  9. oi että miten ihania vaatteita kaikki ♥ kelpaisi kyllä mullekin toi raitapaita ja kollari, pakko mennä kuolaamaan niitä verkkokauppaan :-D tosi kiva postausidea muutenkin kun yleensä syksyn tullen inspis on vähän hukassa ku rupee kyllästyttää ainainen villapaita-farkut pukeutuminen :-)

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!