© Layout by Julia E.

QUIT WAITING FOR EVERYTHING TO BE PERFECT

tiistai 16. syyskuuta 2014

0503
Oon oikeesti yrittäny nyt pitää itseeni ajan tasalla kaikesta käyttämällä tota kalenteria. Yleensä oon älyttömän huono käyttämään kalenteria mut nyt oon onnistunu edes jotenki! Viikonloppuna onkin tiedossa Cheer Skillz leiri!
0512
Sain mylook.fi:ltä muutamat tuotteet testiin ja oon oikeesti positiivisesti yllättyny. Paketista tuli kirsikalle tuoksuva suihkugeeli, ripsiväri, luomiväri sekä aivan älyttömän hyvä BB-voide. Yleensä mulle noi BB-voiteet on tosi huonoja ja saa vaan mun naaman kiiltämään. Toi on kuitenkin aivan erilaista! :-) Verkkokauppaan tästä!
0550
Tänään alotin elämäni ensimmäisen koeviikko kertauksen. Luin psykologiaa ja nyt illalla pitäis vielä vähän silmäillä uskonnon kirjaa. Tää suklaa oli kyllä mahtava lukuseura ;-)
0542
Cubuksen velourasu on kyllä pelastanu mun illat! Meinaan toi on niin mukava päällä ja ihanan tuntuinen. Voittaa kollariasut ihan kymppi nolla!
0488
Ehkä pitäis hieman useemmin tehdä terveellinen välipala. Toi maistui ihan älyttömän hyvältä ja näyttiki paljon kivemmalta kun esimerkiksi leipä :-). Miltäs teidän viikonalku on näyttäny  ja mitä tykkäätte tälläsistä postauksista? 

13 kommenttia:

  1. Mitäs oot tykänny lukiosta? :) Muistan itekin ekan koeviikkoni kuin eilisen päivän ja nyt onkin jo ekoista ylppäreistä selvitty. Huhhuh, kun aika menee nopeesti! :-D

    ♥~ www.whenyourheartbeats.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse asiassa oon kyllät tykänny paljon! :-) Opiskelu sopii tosi hyvin mulle ja oon tykänny tehä kotona töitä! Mutta kyllähän tää tottumista vielä vaatii :-D... Oi toivottavasti sulla meni kirjotukset hyvin! ♥

      Poista
  2. Pitäis ittekki maistaa tota Domino suklaata, näyttää nii hyvältä! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti maistaa se on vähä niinku suomalainen versio milka oreosta ;-)

      Poista
  3. aivan ihana blogi, liityin! :)

    http://emmmasofia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua kiitos! :-) Sulla on myös ihana blogi♥

      Poista
  4. Voi ku kiva postaus :-) Voisit lahjottaa mullekin vähä tota sun lukuintoa? ;-)

    VastaaPoista
  5. Suloinen postaus! Jotenkin sellanen hyvää mieltä tuova, vaikka postaus on aika tiivis! :) Tykkäsin!

    VastaaPoista
  6. http://emmppu.blogspot.fi/2014/09/arki-rullaa.html#comment-form

    mistä tässä postauksessa näkyvä harmaa neule on ostettu? Se on aivan ihana ja sopii sulle super nätisti ♥

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!