© Layout by Julia E.

HERKULLISET TUPLASUKLAA KEKSIT

sunnuntai 12. lokakuuta 2014

0720
300g rasvaa, 4 dl sokeria, 2 kananmunaa, 3 tl vaniliajauhetta, 5 dl vehnäjauhoja, 1 dl kaakaojauhetta(tumma), 1tl suolaa. 2dl maito- ja valkosuklaata. Lisäksi koristeluun n. 1,5 dl valkosuklaata. 
0721
Vaahdota pehmeä rasva sekä sokerit. Lisää sen jälkeen kananmunat yksitellen, ja sekoita.
0723
Sen jälkeen sekoita kuivataineet keskenään. 
0726
Ja sekoita kaikki tasaiseksi taikinaksi. Ja lisää valko- sekä maitosuklaat. 
0730
Lisää pellille leivinpaperin päälle pieniä teelusikallisia keksitaikina palloja (jätä tilaa paljon!) Sen jälkeen lisää taikinan päälle paloja valkosuklaata.  Ja paista keksejä 10 minuuttia 175 asteessa :-) 
ID
Valmiit keksit ovat herkullisia ja maistuu esimerkiksi maidon kanssa!

Mä oon ollut koko loppu viikon keskiviikosta kipeenä joten postauksia ei oo näkynyt. Huomenna lähdenkin joten postauksia tulee olemaan vasta viikon päästä! Mua voi kuitenkin seurata instagramissa @emiliaachristine 

25 kommenttia:

  1. vähä näyttää hyviltä,pakko kokeilla!

    VastaaPoista
  2. Oi kuulostaa hyvältä ohjeelta, vois kokeilla :)

    VastaaPoista
  3. Oi mäkin oon pitkään miettinyt, että leipoisin noita kotona! Onhan noi kuitenki aikamoisia epätervellisyyspommeja, mut silti :D

    http://rakkauttaaulait.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ehkä välillä saa syödä herkkuja :-)

      Poista
  4. Mä leivoin keksejä just eilen💞 Toi resepti on varmasti taivaallinen 😍💞

    VastaaPoista
  5. Pitääkö noi suklaat sulattaa, ennenkun ne lisätään taikinaan?

    VastaaPoista
  6. Noi näyttää niin hyviltä :3 pakko tehdä joskus!

    VastaaPoista
  7. oijjoi, näyttääpä hyviltä !

    VastaaPoista
  8. pitääkös suklaat sulattaa ennen taikinaan lisäämistä?=)

    VastaaPoista
  9. Oii kuulostaapa hyvältä, pitääkin kokeilla ! :-)

    VastaaPoista
  10. I like it! great post :) marta- kaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  11. Noi keksit näyttää tositosi hyviltä, pitääpä kokeilla! Ja tää on yks mun lempiblogeista, laitat hyvälaatusia ja hienoja kuvia + postausten aiheet on mielenkiintosia ♥ Jatka samaan malliin!
    photosbypieta.blogspot.com

    VastaaPoista
  12. Löydin pitkästä aikaa taas tosi ihanan blogin,kiitos että pelastit mun päivän ! <3 ihana blogi! <3 muuten kuinka pitkä sä oot ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon vähä alle 170cm, heittäisin et joku 166cm! :-D Kiitos ihanasta kommentista♥

      Poista
  13. Näyttää ihanalta! Ja voisin joku päivä kokeilla, kun toi suklaan sulattaminen ei oo ihan mun juttu niin kerrankin ohje, missä ne käsketään murustaa :-) terkuin tohelo, jolla kolmesti palohälytin ruvennu soimaan kun poltin suklaat mikrossa :-D

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!