© Layout by Julia E.

NYT TAPAHTUU

tiistai 7. lokakuuta 2014

Heippa, pitkästä aikaa! Paljon on tapahtunu ja paljon pitäis kertoa. Yritän jotenkin kivasti kertoa kuvien väliin mitä mulle oikeen kuuluu. Nyt on toinen jaksokin vaihtunut ja vähän kyl totuttelua vaatii tää raskaampi jakso.. 
kl ID 0737
Tony yllätti yks päivä aika melkoisesti. Mulla oli koeviikon ja meillä molemmilla oli perjantai vapaa. Perjantaina Tony yllätti mut ruusuilla aamulla ja myöhemmin leivottiin keksejä joista on muuten tulossa sitä reseptiä tämän viikon aikana :-)
asu 0755
Cloetta lähetti mulle maisteltavaksi niiden kaksi uutuus suklaalevyä. Mun lemppariksi nousi Sprinkle  Min & Crispy rain joka oli ihanan raikas ja maistu ihanasti piparmintulta. Toi toinenkaan suklaalevy ei ollut hassumpi. Suolaista keksisuklaata. Mun mielestä nää Cloetan suklaalevyt on niin kivan näköisiä siellä karkkihyllyllä! Ja jos et oo maistanu niin viikonloppuna kipin kapin kauppaan! :-)0749
Vietin tosiaan sunnuntaina syntymäpäivää ja täytin vihdoin 16-vuotta! :-) Sain lahjaksi ihanan sydänkorun Tonyltä. Ja hieman rahaa sukulaisilta. Oho tulipas tähän postaukseen paljon ''lahjoja''  :-D Onko teillä jotain syysloma matkoja tulossa :-) ?


16 kommenttia:

  1. Noi keksit näyttää todella hyviltä :3

    VastaaPoista
  2. nam noi keksit! ;) mutta hyvää myöhäistä syntymäpäivää! ja kyllä niihin raskaampiinkin jaksoihin nopeasti tottuu, minulla menee just nyt toisinpäin että ensi jaksossakin perjantaina ihan vapaapäivä :p

    VastaaPoista
  3. Älä jooko sinäki alota tota bloggaajille tuttua "T teki sitä ja T teki tätä", kuulostaa kamalalta :D
    Sellanen palaute tuli mieleen...ja toivon viel et tekisit vinkkejä! Jos et viikottain niin edes välillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon miettinyt miten toisin mun poikaystävän esille vai tuonko ollenkaan. En kuitenkaan halua paljastaa henkilöllisyyttä tarkasti tai mitään lisätietoja ettei tapahdu mitään :-) Mutta pidetään mielessä. Vinkkejä teen aina kun niitä keksin :-) Kiitos ihanasta rakentavasta palautteesta <3

      Poista
    2. sun pitää tehdä sellanen postaus jossa kerrot tonystä!! niinku miten tää juttu teillä alko, miten tutustuitte ja jotain yhteiskuvia siihe postaukseen :)!! mä ja moni muu halutaan tietää lisää

      Poista
  4. Herkullisen näköisiä keksejä, ihania lahjoja oot saanut ja onnittelut näin jälkikäteen♥ Jaksamista uuteen jaksoon ja hyvää syyslomaa!

    peaceandthebeatles.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Tosi kivoja lahjoja! Onnea munkin puolesta jälkikäteen :) Lontoo kuulostaa huipulta, oottelen jo innolla kuvia! ootko ennen käynyt siellä? Ja mulla on myös reissu tiedossa, nimittäin Kööpenhamina! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo aiemmin käynyt Lontoossa! :-) Hei hyvää reissua kans sulle<3

      Poista
  6. Ihana sä ja ihana neule! <3 mistä toi on?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos <3 Ostin sen vuosi sitten Gina Tricosta :-)

      Poista
  7. Oho itekki oon lontooseen lähössä! mikä päivä lähette :)?

    VastaaPoista
  8. ihana postaus :)

    eltssu.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!