© Layout by Julia E.

KIIRETTÄ

sunnuntai 16. marraskuuta 2014

0050 kynttilä
0047
Heippa! Välillä mä kyllä mietin että koska mä saan mun arjen takaisin normaaliksi. Meinaan nyt on kokoajan tosi kiire.. joka on varmaan näkynyt myös blogin puolella. Viikko sitten käytiin Turussa SM karsintakilpailut ja saatiin sieltä joukkueelle hyvä sijotus ja nyt on jo katseet kohti joulukuun pääkisoja. Nyt kuitenkin valmistaudutaan koeviikkoon ja sitten toivon mukaan vähän ahkerammin tänne blogimaailmaankin :-)

7 kommenttia:

  1. Mulla on vähän sama fiilis... Kaikki mahdolliset kouluhommat tietokirjan lukemisesta aina portfolioihin ja psykologian tutkimukseen painaa päälle. Mutta hei, joululomaan ei oo enää niin pitkä aika ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai! :-D Mut hyvä pointti, kiitos ihanasta kommentista :-)

      Poista
  2. hei misä joukkoees olit :) ku olin siellä itekki kisaamassa (:

    VastaaPoista
  3. Sun blogis saa aina mut hymyilemään ! ♥

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!