© Layout by Julia E.

JOULUAATON TUNNELMIA

maanantai 29. joulukuuta 2014

0697 0636 0669 0641 ID
Joulu tuli ja meni. Niin hassua että ihmiset odottaa kesästä asti joulua, stressaa joululahjoja ja sitte se on melkeen päivässä ohi! En oo ikinä ollut kauhee jouluintoilija ja varmaan sen takia kun mua ahdistaa se kaikkien stressaus ja tohina joulusin. Tänä jouluna kuitenki oli jotenkin ihmeellisen rauhallista ja kaikki vaan nautti. Leivottiin pipareita, nautittiin hyvistä jouluruuista ja oltiin sisällä pois kylmältä pakkaselta. No nyt on tääkin joulu ohi, huh! Miten teidän joulu sujui?

26 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia :) Ja hieno blogi muutenkin!

    VastaaPoista
  2. Oi, sun kuvista oikein huokuu ihanan jouluinen tunnelma!
    Mun joulu sujui aika rauhallisesti myös, käytiin isovanhemmilla ja oltiin suvun kesken. Tottakai myös syötiin joulupuuro ja se perinteinen ateria :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, sunkin joulu kuullostaa ihanan rauhalliselta! :-)

      Poista
  3. ihania kuvia :-) ihana ulkoasu myös !

    VastaaPoista
  4. tosi tunnelmallisia kuvia :) Mä oon kauhee jouluintoilija, tosin aloitan mun intoilun vasta marraskuussa jos silloinkaan, ihan vaan etten alkais ärsyttämään muita sillä kauheella joululaulujen suurkulutuksella hah :D
    Meidän joulu sujui rauhallisissa merkeissä mummolassa, syötiin järkyttävä määrä jouluruokaa ja vaihdettiin kuulumisia.

    Saitko sä mitään joululahjoja? Olis kiva nähdä niitä jossain postauksessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanalta kuullostaa myös sun joulu Noora! Sain joululahjoja ja niistä on tulossa postausta, ei hätää ;-)

      Poista
  5. Oon aina tykänny sun postausten kuvista, nää on aina nii hyvä laatusia jne. :-) Ittekkään en kauheesti joulusta innostu, mut se on vaa yks päivä vuodesta joten ei valittamista. Mun joulu suju ihan ookoosti, ei mitään ihmeellistä.

    VastaaPoista
  6. aivan ihania kuvia taas kerran ♥ niin rakastan tätä sun blogias ! & joo niiku muutki on sanonu, nii ois kiva nähä joku joululahja-postas :')

    VastaaPoista
  7. Niin kivoja kuvia, ei voi muuta kun ihailla! <3



    http://allbeautifullost.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Oih ihanan joulusia kuvia! ♥ Meidän joulu sujui perinteisesti perheen kanssa ollen, ei kummempia :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, teidän perheen joulu kuullostaa tosi normaalilta mutta ihanalta! :-)

      Poista
  9. hienoja kuvia osaat ottaa ja tykkään eniten tosta kolmannesta kuvasta. Tää ulkoasu jotenkin sopii noihin kuviin, koska molemmat näistä on semmosia valosia ja ne sitten natsaa toisiinsa :)

    VastaaPoista
  10. oi apua ku hienoja kuvia wow! hirmu kiva postaus, vaikuttaa että oli kiva joulu :-) mä oon ihan samaa mieltä, en ymmärrä että miten joku jaksaa touhottaa jostain kesästä asti :o

    VastaaPoista
  11. jouluna oli -4 astetta etelässä, et ennyt sanois et oli niin 'kylmät pakkaset' :DDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo missään vaiheessa sanonut että asuisin etelässä? Vaasassa mittari näytti -15 astetta joka on mun mielestä aika paljon. Jos vertaa että koko joulukuu ollaan oltu plussan puolella :-)

      Poista
  12. oot nätti, ja tän blogin ulkoasu on hirmukiva, tykkään, että oon suuret kuvat :) Toivoisin, että mullakin ois noin kauniit nimet, että ne kelpais blogin nimeks :D

    VastaaPoista
  13. kommentoimpas tänne sitten toisen kerran. oot tosi nätti ja blogin ulkoasu supersöpö !

    VastaaPoista
  14. Kiva postaus:) Löysin äsken vasta blogisi ja jään varmasti lukijaksi :)
    Liityhän sinäkin minun blogini lukijaksi
    kynsimaailma.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!