© Layout by Julia E.

MITÄ MÄ TEEN KOULUN JÄLKEEN?

torstai 4. joulukuuta 2014

 Ajattelin tehdä välillä hieman erilaisempaa postausta, ettei aina mennä normaaleilla fiilis postauksilla. Aattelin kertoo hieman mun arjesta ja siitä mitä teen koulun jälkeen. Tässä jaksossa pääsen melkein aina kahden jälkeen kotiin :-)
0302
Oon jo pienestä pitäen oppinu sen, että teen läksyt heti koulun jälkeen. Ja niin teen yleensä nytkin, vaikka läksyjä ei niin kauheasti tulekkaan. 
0296 Yleensä nappasen jotain pientä välipalaakin esim. jugurttia, leipää mutta tänään tein smoothien.
0321 Läksyjen ja syömisen jälkeen tykkään ottaa sen pienen hetken rentoutumiseen. Saatan avata tietokoneen ja kattoa lemppari sarjaa youtubesta..
0353 ... tai klikata tv:n päälle ja katsoa jos sieltä tulis kerranki jotain.
0361 Mutta sit mun pitääkin jo kiiruhtaa treeneihin, niinkun taas! 


 Miten teidän iltapäivät sujuu yleensä :-) ?

10 kommenttia:

  1. Jos pääsen aikaisemmin kotiin, niin menen salille ja sen jälkeen menen kotiin. Sen jälkeen onkin nälkä niin otan ruokaa ja sen jälkeen teen läksyt. Tai jos pääsen joskus myöhemmin niin tuun kotiin ja syön välipalaa. Teen läksyt jne. :) Arkipäivät on aina erilaiset...

    VastaaPoista
  2. Haha, en tiedä viitsinko kertoa mitä mä teen koulun jälkeen, niin erilaista... Oon tosi nälkäinen ja väsynyt kun tuun kotiin joten suuntaan eka jääkaapille ja syön ihan kunnolla, en nimittäin koulussa kauheena syö ja sitten koneelle, katsomaan sarjoja yms. Läksyt teen joskus illalla. Ehkä mäkin joskus saan rutiinia. :)

    VastaaPoista
  3. Wau sulla on ihana blogi ja upee tyyli!
    Mun iltapäivät menee yleensä treeneissä ja läksyjen parissa, jos sattuu onnenpäivä ettei ole treenejä tai läksyjä ehdin jopa olla kavereiden kanssa.

    http://teresa-elina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. taas kauheen kiva postaus! kaikki sun blogin kuvat on niin täydellisiä.

    VastaaPoista
  5. Ihanii kuvii ja ihastuin noihi sun ostoksii :3 Kadehdin tot mukia *-* Ja oot tosi kaunis! ♥

    VastaaPoista
  6. tää sun ulkoasu on hienon yksinkertainen :) ja hienoja kuvia.
    iltapäivät menee yleensä kotona olemisessa.

    VastaaPoista
  7. Missä postaukset viipyy? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollut erittäin paljon kiireitä tässä joulun aikaan :-) Oon nauttinut olosta kavereiden, poikaystävän ja perheen kanssa! En oo jaksana ''stressata'' itteeni blogilla vaan oon vihdoin halunnu ottaa rennosti. Ensi vuonna alkaa uusi vuosi ja todelliset uudet kujeet :)

      Poista
  8. Todella hyvä tapa tuo heti koulun jälkeen läksyjen teko! Voin ekrtoa että auttaa pitkälle!

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!