© Layout by Julia E.

MILTÄ NYT TUNTUU?

perjantai 30. tammikuuta 2015

Niin että miltä tuntuu lopettaa yhtäkkiä kilpaurheilu 10 vuoden harrastamiseen jälkeen... Tosiaan 10 vuotta on takana kilpacheerleadingia ja lopetin sen usean syyn vuoksi koska koin sen paremmaksi niin. Mutta mitä tää päätös tuntuu nyt kun tätä niin sanottua ''uutta elämää'' on eletty yli kuukausi. Sain yhteistyön merkeissä House Of Brandonilta Niken T-paidan ja hupparin, super ihanat. Mä vaan niiin tykkään HOB:in yhden päivän toimituksesta (!!)
0051 Ajattelin että elämä muuttuu täysin ja että kaikki tuntuisi todella oudolta. Pelkäsin että mulla tulee todella tylsää ja että ikävöisin lajia todella paljon. Päätöksen miettiminenkin marraskuussa sai mulla kyyneleet silmiin. Viimeiset harjoitukset meni todella nopeasti ja ajattelin että onko nää mun viimeiset harjoitukset todella? Oli vaikeeta ajatella että ne joiden kanssa olin tottunut olemaan monta kertaa viikossa on nyt siinä joukkueessa missä mäkin olisin mutta lopetin. Näin mä ajattelin ennen kun olin edes ehtinyt lopettamaan, hullua.. Olihan päätös aika harmittava ja on mulla ikävä sitä en voi kiistää. Mutta itseasiassa oon kyllä huomannut kuinka päätös on helpottanut mun elämää paljon. Enää en stressaa niin paljoa, aikaa on muullekin ja koulussakin voi istua kunnolla ilman kamalia selkä kipuja. Pitää kuitenkin välillä miettiä mikä on kaikista tärkeintä, haluan kuitenkin opiskella ja päästä siihen työhön mistä todella tykkään. Nimittäin opettajakouluun.
0059 Vaikka välillä joku päätös voi tuntua vaikeelta ja raskaalta pitäkää mielessä että kun yhden oven sulkee tuo se ainakin yhden oven lisää. Mulla tää tarkoitti mun ihania valmennettavia! Vihdoin pääsen valmentamaan edustusjoukkuetta joka kilpailee kovalla tasolla.
0086
Lupasin tammikuun itselleni niin sanotuksi kokeilu kuukaudeksi. Ajattelin että kattelen miten kaikki asiat lähtee toimimaan ja miten totun arkeen. Ilman liikkumista en todellakaan voi olla... Onneksi mulla on ollut tässä jaksossa liikuntaa koulussa ja paljon kuntoliikuntaa. Seuraava jaksokin rupeaa helpottamaan joten aattelin hankkia salikorttia kesäkuuhun asti. Mun mielestä liikkuminen on aivan ihanaa vaikka salikortti tuleekin melko kalliiksi. Koko tammikuu onkin ollut hieman kokeilua ja sen takia täällä blogissakin ollut hiljaisempaa. Eiköhän tässä arki rupea helpottamaan ja kevät tulemaan!

Psst. House Of Brandonilla on ystävänpäivä myynnit 6-8.2. Kello: 10-16:00 (Kelantie 8D, Vantaa) Vaatteita on ihan super alessa jopa -80% (!!) 

16 kommenttia:

  1. Hyvä teksti, oot ihan oikeassa että kun toisen oven sulkee niin aukeaa vähintään yksi uusi! :) Haluaisitko muuten luokanopettajaksi vaiko jonkun aineen opettajaksi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, usein se niin vaan on! :-) Haluisin tällähetkellä ainakin luokanopettajaksi :-).

      Poista
  2. Harmi että jouduit lopettamaan cheerin :/ Mutta toisaalta kiva että pääsit kuitenkin valmentamaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Semmosta se aina välillä on, jep se on kans tosi ihanaa! :-)

      Poista
  3. ootan sun paluuta innolla ÄÄNIKIRJA

    VastaaPoista
  4. hyvä teksti ja ihanaa, että oot löytänyt jo uuden oven eli että oot päässy valmentamaan :) ♥️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista Nelli! :-)

      Poista
  5. Voi vitsi, mulla oli ihan samanlainen tilanne kesän jälkeen. Taustalla monta vuotta kilpacheerin parissa ja yhtäkkiä lopettaminen (tosin loukkaantumisen takia). Aluksi tilanne kyllä tuntui tosi absurdilta mutta nyt on taas tasaantunut, ja kyllähän mä myös valmennan. Välillä tulee hirvittävä ikävä mutta pitää vain muistaa mitä muita ovia päätös on avannut. Tsemppiä sulle valmetamiseen ja koulun kanssa myös :)

    peppivaltonen.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih eikä! :-( Paljon tsemppiä sulle kanssa Peppi <3

      Poista
  6. Ihanan pirteä toi pinkki huppari! ♥

    VastaaPoista
  7. Sulla on ihanan valoisia ja kivoja kuvia:) Yksi vinkki mulla on: voisit petrata oikeinkirjoituksessa . Aika monesta sun tekstistä puuttuu pilkkuja( esim. Sanan "että" eteen tulee pilkku). Joitakin yhdyssanavirheitä löytyy myös. Teksti on joskus muutenki kielellisesti vähän sekavaa. Mä oon nyt vähän kielipoliisina...:D
    Mutta kiva blogi muuten :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Tiedän ittekki että mun pitäis ruveta tarkkailemaan kieltä, kiitos muistutuksesta!!

      Poista
  8. Kääk miten ihana toi räväkän pinkki huppari! Ja vielä kun merkki on Nike, niin laadussakaan ei valittamista ;-)

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täysin totta mitä sanoit, en voinut vastustaa! :-)

      Poista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!