© Layout by Julia E.

ISOSISKON SILMIN

lauantai 21. helmikuuta 2015

1 0209 0219
ID 0229
0203
Heippa vaan ja ihanaa lauantaita! Ajattelin tulla kirjoittelemaan hieman erilaiseen aikaan kuin yleensä ja hieman oudommasta aiheesta, mutta ihanasta aiheesta kylläkin. Aina välillä tulee vahdittua omaa pikkuveljeä. Välillä se saattaa turhauttaa todella paljon, kun pitäisi vahtia ja sopivaa tekemistä ei sitten löydy millään. Tuntuu, että pikkuveljen mielestä mikään ei ole hauskaa ja ei saisi sanoa oikeen mitään. Pikkuveljeni eli Samuli on juuri täyttänyt neljä ja mun mielestä se on ehkä pahimmassa uhmaiässä kuin koskaan. Kaikki pitäisi saada tehdä itse ja muiden ajatuksia ei sitten kuunnella yhtään. Ja itse ollaan aina ihan oikeassa, vaikka totuus olisikin aivan muuta.

Mun mielestä uhmaikää on samalla aika hauskaa katsoa sivusta mutta samalla ehkä maailman hirveintä. Aamulla huutoa ja kinastelua vaatteista. Samuli on niin tyylikäs, että edes kaikki vaatteet eivät kelpaa ja pukeutuminen on tosi tarkkaa. Kaikki on oppinut, että siinä vaiheessa ei kannata lähelle mennä. Mut ihaninta on kaikki ne rauhalliset hetket joissa huomaa kuinka noin pienikin osaa vaikka ja mitä. Eilenkin meidän pelihetki  legendaarisen kaninloikan parissa. Kyllä sitä ihmeteltiin kun oma kani tippui pois (ks kuva 4). Kehitystä on kuitenkin tullut, enää ei tule niitä tuttuja itkupotkuraivareita kun peli menee huonosti, toisen voitostakin osataan jo vähän iloita :-). Mulla on tässä perheessä paljon muitakin sisaruksia, mutta pienintä on ehkä hauskin katsoa, koska se oivaltaa asioita niin nopeasti!

Minkälaisia sisarussuhteita teillä on :-) ?
Vai ootteko kenties ainut lapsi?

37 kommenttia:

  1. Voi oon aina halunnu tietää miltä tuntuis jos ois pikkusisaruksia! Itsellä on vain kaksi isoveljeä, mutta toisaalta ne on kyllä ihan parasta mitä vaan voi olla :) Ja meidän välit on tosi hyvät, tehdään paljon kaikkee yhdes nykyään!
    Tää postaus oli ihana <3 Tykkäsin tosi paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin haluaisin tietää miltä tuntuis kun olis isoveli :-D Tosi ihana kuulla, että teillä on hyvät välit, koska perhe on älyttömän tärkeä. Kiitos paljon sun kommentista Veera <3 :')

      Poista
  2. Itsehän olen perheen kuopus ja siskoni on minua 14 vuotta vanhempi :)
    Mutta olen jonkin verran vahtinut mun kummilapsia, joten pienten kanssa olen päässyt aikaa viettämään. Se on kyllä mukavaa! Ja ihania kuvia oot veljestäs napannut :)

    http://love-ornothing.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Tää oli tosi kiva ja erilainen postaus!<3 Oma pikkuveljeni on jo kahdeksanvuotias ja yhteistä tekemistä löytyy jo, tosin on välillä turhauttavaa "vahtia" häntä ja viettää ilta kotosalla vaikka ei tarvitse edes tehdä mitään!:-D Montako sisarusta sulla on?:-)
    Ps. Aivan älyttömän suloisia kuvia<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on yhteensä 4 sisarusta. Yhdellä niistä meillä on ihan samat vanhemmat ja samulin kanssa vain sama äiti. :-)
      Tiedän tunteen noiden kahdeksanvuotiaiden kanssa, aika vekkuleita nekin :-D Kiitos sun ihanasta kommentista, sait hymyn huulille :-) <3

      Poista
  4. Välillä haluisin pikkusisaruksia, koska itse oon perheen 4 lapsi ja myös nuorin. Onnkes teillä on hyvät välit veljen kanssa, vaikka välillä on niitä pikku kinoja :)
    //Rakastin pienenö tota kanipeliä! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaninloikka on kyllä legendaarinen ja aina hyvä vaihtoehto! :-D Kiitos ihanasta kommentista <3

      Poista
  5. Olipas ihana postaus! :-)

    http://oonajohannaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. ei vitsi olipa tosi kivasti kirjotettu! itellä ei oo pikkusisaruksia enkä oikeen ikinä oo oppinu olee pienten tai isompienkaan lasten kanssa, pelkään koko ajan et opetan niille jotain tuhmuuksia tai muutenvaan niille sattuu jotain, haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se vaikuttaa kyllä paljon onko monen lapsen kanssa kokoajan vai yksin vanhempien kanssa :-) Mutta kaikki ihmisethän on ihan erilaisia, joka on huippua! :)

      Poista
  7. Aivan ihania kuvia, tosi kauniita ja jotenkin "pehmeitä" , tykkään !!:-) Ja voin uskoa kuinka rasittavaa toi on, musta tuntuu että hermot menis varmaan aikalailla heti :D Mutta noihin tuntemuksiin en osaa samaistua, koska ainut lapsi oon. En oo oikeestaan koskaan haikallutkaan sisarusten perään..
    Nostalgiat tulee mielen, kun kaninloikka oli mun suosikkipeli pitkälle ala-asteellekkin saakka, ja pelasin sitä vaikka yksinkin hahaha :--D

    http://rakkauttaaulait.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noihin tunteisiin tottuu vaan niin helposti! :-) Mutta sitähän on vaikea tottua jos on ainut lapsi, itse olin ainut lapsi 8 vuotta ja kieltämättä oli aika iso shokki kun sit tuli eka sisarus :--D... - mutta kiitos kommentistasi :-)

      Poista
  8. kiitos ihanasta ja piristävästä kommentista ♥
    aivan ihania nää kuvat tässä postauksessa! muistan itekki ton kaninloikka-pelin :D

    VastaaPoista
  9. Voih miten ihana idea tehä tällanen postaus!

    VastaaPoista
  10. "Mulla on tässä perheessä paljon muitakin sisaruksia.." tää lause kuullostaa kun et asuis oman perhees kanssa olleskaan? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä hieman hassusti sitten muotoiltu! :-D Mutta kyllä asun kotona ja täällä myös viihdyn :-) <3 Kyseessä on kuitenki uusperhe :-)

      Poista
  11. Voi kuin ihana postaus ! :) Mulla itellä on isoveljiä,isosiskoja,pikkusisko ja pikkuveljiä. :-) En vois kuvitellakkaan eläväni ilman heitä, musta on tosi kiva ku on aina ihmisiä ympärillä ja tuun tosi hyvin jokaisen sisarukseni kanssa toimeen♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että sullakin on ihania sisaruksia! :-) Kiitos myös mukavasta kommentista♥

      Poista
  12. tosi kiva postaus ja voisin itsekin toteuttaa tämän tapaisen.. :-) Itelläni on siis 9 sisarta :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No teitä on monta! :-) Mutta siinä on tosi paljon hyviä puolia, tee ihmeessä - lukisin mielelläni :)

      Poista
  13. äää välillä oon kateellinen niille, joilla on pikkusisko/pikkuveli tai useampikin niitä :-D Itse olen siis kuopus ja ei oo ku yks isosisko ja sekin 7 vuotta vanhempi :D Olis ollu ihanaa tietää millasta ois olla isosisko :3

    Ihan superihana blogi sulla ja waau miten upeita kuvia! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon Kirsi sun ihanan piristävästä kommentista! :-)

      Poista
  14. ihana postaus :-) ♥ voi kuule sä oot onnekas kun sulla on pikkusisaruksia, itse olen perheen nuorin :-D kyllä sitä joskus toivoo pikkusisaruksia, mutta on niissäkin varmaan ärsyttävät puolensa :D ihanaa silti, että oot oivaltanu ne hyvätki puolet kuten just ton että saa seurata pienen lapsen kehitystä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toisaalta haluaisin tietää miltä tuntuis kun olis vanhempia sisarksia. Voi kiitos Nelli sun kommentista ♥

      Poista
  15. Ite oon perheen nuorin ja mulla on kolme isoveljee ja yks, oman äitinsä luona asuva sisko. Tai pikemminkin siskopuoli, jonka oon vaan kerran nähnyt vaikka puhutaankin facebookissa. Isoveljistä ei kukaan enää täällä asukkaan joten elän sitten kuin perheen ainoo lapsi vanhempien kanssa. Ihana postaus taas :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meitä ihmisiä on niin paljon erilaisia, ihanaa! :-) Kiitos sun kommentista :)

      Poista
  16. Mä oon perheen ainut lapsi, mutta mulla on puolveli ja puolsisko. Veikka on 8v ja asuu äitillä täällä missä mäkin suurimman osan vietän. Iskällä taas asuu mun pikkusisko, joka on 2v :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla ! :-) Mäkin olin 8-vuotta ainut lapsi mutta sitten sain ensimmäisen pikkuveljen :-)

      Poista
  17. Tosi kiva tällanen vähän erilainen postaus :) Itellä on isoveli ja pikkuveli, mutta pikkuvelikin on vaan vuoden nuorempi. Meän välit on suht hyvät, mitä nyt kun kaikki on tällasia murrosikäsiä teinejä nii aina ei vaan kemiat osu kohdilleen. Tykkään kuitenkin olla lapsenvahtina mun serkuille, joista toinen on 6 ja toinen on 4, koska itselläni ei niin pieniä sisaruksia ole :3

    VastaaPoista
  18. Ihana postaus<3 Ja kaninloikka on paras peli ever :DDDDDDDD

    VastaaPoista
  19. Ei vitsi tää postaus oli jääny väliin. aivan ihana postaus! kirjotat tosi selkeää ja sujuvaa tekstiä. Nää kuvat on niin ihania❤️

    VastaaPoista
  20. Voi miten ihania kuvia pienestä miehestä! ♥ Kokemuksella osaan sanoa, ettei lapsien kuvaaminen ole aina helppoa, kun eivät ne meinaa pysyä paikallaan millään :D

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!