© Layout by Julia E.

SNEAK PEEK

torstai 12. helmikuuta 2015

0094 0097 ID
Heippa! Mun on pitänyt jo muutamaan otteeseen esitellä mun huone blogissa, tässä postauksessa näette hieman sneak peek tyylisiä kuvia mun huoneesta. Mun mielestä sisustaminen ja sommittelu on muutenki tosi kivaa hommaa joten uuden huoneen järjestäminen on ollu super mukavaa ja vaikka itse sanonkin niin tykkäään paljon lopputuloksesta ja se on just mun tyyppinen :-) Tää huone on sellanen missä voin rentoutua silloin kun haluan. Tänään oon keksinyt paljon ideoita niin blogiin ja saa nähdä toteutuuko jotkut ideoista ;-). Postauksia on siis luvassa!

Kiinnostaisko teitä huonepostaus?

12 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia! Huonepostaus olis kiva! :)

    VastaaPoista
  2. Huonepostaukset on aina ihan mahtavia!

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin mielestä niitä on super kiva kattoa, kiitos kommentistasi Heidi ! :-)

      Poista
  3. wow kivan hyvälaatusia kuvia olet ottanut ja muokkaillut! :) Kiva katsoa tämmösiä huonepostauksia. Niin saa vähän omaankin harakankoppiin jonkinlaista ideaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, varmasti saat ideaa :-)

      Poista
  4. Ootko siis muuttanut vähän aikaa sitten?:) itse ainaki ollaan muuttamassa kevään lopussa ja voi että kuinka jo odotan tulevan uuden huoneen sisustamista, rakastan muutenkin muuttamista superisti, vaikka taas jotkut vihaavat, hahah!:D tee ihmeessä huonepostaus!💗

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muutettiin jo syksyllä, mutta en oo ollut oikeen tyytyväinen mun huoneeseen nyt kuitenkin kaikki palaset paikallaan! :-) Voi se on kyllä ihanaa sisustaa ihan uudestaan, paljon tsemppiä uuteen :-) <3

      Poista
  5. tee toki huonepostaus! sun huone vaikuttaa kyllä todella ihanalta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Maiju, sitä on tulossa :-)

      Poista
  6. Hei apua, minkä ihanan blogin mä sitten löysin!!! Aivan pakko jäädä lukemaan pidemmäksikin aikaan :) Ihan huippulaatuisia kuvia, mistä oon kade :D muutenkin vaikutat aivan ihanalta ja suloiselta tytöltä ♥

    emmikristiinan.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä kuinka huippu ihana kommentti Emmi - kiitos paljon!! :-) Tervetuloa lueskelemaan blogia, toivottavasti tykkäät :)

      Poista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!