© Layout by Julia E.

UUTUKSIA VAATEKAAPPIIN

torstai 5. helmikuuta 2015

Heippa! Vihdoin koeviikko on ohi. Mulla on nyt niin iso taakka harteilta pois ainakin hetkeksi aikaa. Viikonloppuna tosiaan suuntana onkin jo Vierumäki. Kokeet meni ihan hyvin, mutta ei sen enempää koulusta. Eilen meninkin sitten kaupungille kiertämään kaupat, olin selaillu paljon nettikauppoja ja monissa paikoissa on niin keväisiä ja ihania uutuuksia! :-) Mulla onkin unelmana nyt muokata mun vaatekaappi aivan uuteen uskoon!
0009
Oon kauan ettiny kivan näköistä pipoa joka sopis myös mun valkoiseen takkiin. Tuntuu että joka aamu on korvat ihan jäässä kun odottaa bussia. Tää uutuus löytyi H&M:stä ja maksoi vain 3€.
ID
Oon myös netistä etsiskellyt kauemmin vaaleita revittyjä farkkuja. Bikbokista tämmöset nappasinkin mukaan 64,95€ oli pöksyillä hintaa. Lisää kuvia tulee varmasti asupostauksien muodossa myöhemmin! 
0010
Oon kauan halunnut myös enemmän basic vaateitta itselleni, mutta jotenkin oon pelännyt näitä kauluspaitoja kun omistan hieman leveämmät hartiat. Tää kuitenkin sopi mun mielestä tosi hyvin :-) Tämän löysin H&M:stä ja hintaa oli n. 15€
0020
Viimeisenä ehdottomasti mun lemppariostos. Muistan kun katsoin kyseistä paitaa jo kolmisen vuotta sitten Gina Tricolta, mutta ne ehtivät loppua. Huomasin kuitenkin että näitä neulepuseroita on tullut lisää ja olihan mun pakko ostaa koska tää on aivan ihana :-). Hinta tietysti hieman kirpasi kun 30€ tästä joutui maksamaan. Kevään aikana yritänkin haalia ihania uutuuksia mun vaatekaappiin, koska huomaan itte että en oikeen samoista vaatteista tykkäää. 

15 kommenttia:

  1. Ei liitty aiheeseen mutta kun sä oot ef ambassador ja mietin et lähden ehkä ens kesänä kielimatkalle niin kun on näitä rannikolta rannikolle (yms.) matkoja missä liikutaan paikasta toiseen ja se kiehtoo mua niin missä niiden aikana yövytään kun isäntäperhe ei ole mahollisuus. Kiitos avusta! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. EF:n aikana niissä yövytään aina hotelleissa esim. Holiday Inn. Jotka on hieman kauempana keskustasta sen takia että on turvallista ja sopii nuorille paremmin! :-) Hei olis huippuu jutella sun kanssa lisää, kielimatkoista on niiin mahtava puhua. Ota muhun yhteyttä joko sähköpostilla tai sit KIK:ssä (emppusblogi@hotmail.fi tai emiliaemppu KIK:ssä) Vastailen siellä kaikkiin kysymyksiin! :-)

      Poista
    2. Moikka emilia ja anteeksi kun päden mut siis coast to coast matkoilla ei yövytä hotelleissa vaan hostelleissa tai motelleissa koska hotellit nii isoille ryhmille on tosi kalliita toivottavasti et suutu mut otathan asioista ensi kerralla ensin selvää kiitos, pus😘

      Poista
    3. Kiitti Maria että, korjasit asian! :-) Netissä ja esitteissä on vissiin sitten hieman väärää tietoa :/

      Poista
  2. ihana toi viimonen neule! Harmi vaan toi hieman suolainen hinta, muuten toi sama yksilö löytäisi tiensä munkin vaatekaappiin... :)

    VastaaPoista
  3. Onko teillä koulussa viisijaksojärjestelmä? Jos on, niin muistatko millon teillä oli 1 ja 2 jakson koeviikot?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On juu! 1. koeviikko oli 23.9-1.10.2014 ja 2. koeviikko oli 20.11-28.11.2014 :-)

      Poista
  4. Eikä noita neuleita on tullu taas Ginaan! Pakko saada myös, oon itekkin kattellut tota jo iät ja ajat mutta aina ne on loppunut just kun oon menny ostamaan! :-D Minkä kokonen toi sun on ja mitä kokoa yleensä käytät? Ajattelin tilata, etten varmasti jää ilman..:> Oon siis S-M kokoa, niin mietin, et kumpi kannattais ottaa.

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep noi on toooosi ihania ja niitä on myös tummansinisinä! Itseasiassa oon vähä sekakokonen joskus saattaa olla S ja joskus vaikka L. Tää oli kuitenki koko M. Nää ei ollut mitenkään kauheen suuria ja sitte alhalla oli semmonen ''resori'' tyyppinen kiristys :-) Eli aikalailla M vastaa ihan mun omaa kokoa :-)

      Poista
  5. Ostin tossa vähän aikaa sitten ton saman kauluspaidan H&M:ltä, täytyy sanoa, että oon itekki tykännyt ihan hirveesti! Kivoja ostoksia muutenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Toi paita on kyl mun mielestä tosi perus mutta kiva, siihen voi yhdistää sit vähän hienomman korun :)

      Poista
  6. ihania ostoksia oot löytäny ♥ rakastuin tohon vikan kuvan neuleeseen ja siitä oiski kiva saada kuvia sun päällä :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Nelli, siitä varmasti tulee kuvia :-)

      Poista
  7. Tosi kivoja ostoksia, ja varsinki tuo pipo on ihana löytö! :)


    http://allbeautifullost.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!