© Layout by Julia E.

VOITA PAKETTI SUOSIKKI HURRAW HUULIRASVOJA!

lauantai 28. helmikuuta 2015

Heippa, en todellakaan ajatellut jättää lukijoita huomioimatta hurraw!:n herkullisista huulirasvoista :-) Nyt yhdellä mun lukijoista on mahdollisuus voittaa paketti suosikki hurraw! huulirasvoja. Voit käydä tsekkaamassa valikoiman  tästä. 
0126kilpailu
Arvonnan ohjeet: 

1. Arvonta on suunnattu blogin lukijoilleni, joten jos osallistut arvontaan täytyy sinun lukea blogiani blogger palvelun kautta. 

2. Sinun täytyy myös tykätä HURRAW! Suomen facebook sivuista. 

3. Kirjoita kommentti kentään, 3 suosikkihuuli rasvaa jotka haluaisit. Lista täällä! Lisäksi laita kommenttiin toimiva ja aktiivinen sähköposti. 

4. Arvonta päättyy 7.3.2015, voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti :) 

93 kommenttia:

  1. Lakritsa, appelsiini ja sitruuna <3
    mirjami0123@gmail.com
    fb sivusta tykätty ja lukijasi olen :--)

    VastaaPoista
  2. Moon, suklaa ja minttu kuulostavat aivan ihanilta! Toivottavasti arpaonni suosisi, olen siis lukija ja kävin tykkäämässä sivustakin :)
    peppi.valtonen@live.fi

    VastaaPoista
  3. vanilja, moon ja verigreippi

    sofia.koivisto@wippies.fi

    VastaaPoista
  4. lakritsi, vanilja & moon
    noorajunttila@gmail.com

    VastaaPoista
  5. moon, appelsiini ja minttu

    annekristiina.hypponen@hotmail.fi

    VastaaPoista
  6. Sitruuna, verigreippi ja vanilja.
    oona_hankaniemi@suomi24.fi
    Oon sun lukija ja tykkäsin sivusta :-)

    VastaaPoista
  7. moon, sitruuna ja verigreippi :-)
    inkapietila@gmail.com

    VastaaPoista
  8. vanilja, moon ja minttu
    llauraelina@gmail.com

    VastaaPoista
  9. Coconut, licorice ja green tea. Kävin tykkäämässä facebook sivusta ja oon jo blogis lukija :)

    Emppoa@gmail.com

    VastaaPoista
  10. Sitruuna, kirsikka ja pitta <3
    annieveliina.paavola@gmail.com

    VastaaPoista
  11. vanilja, suklaa, minttu
    joanna.erica@hotmail.com

    VastaaPoista
  12. Lime, kaneli, vihreä tee <3

    e.myllyla@live.com
    hemmuli.blogspot.fi

    VastaaPoista
  13. Vanilija, kirsikka ja lakritsi :-)
    iitu.sormunen@gmail.com
    Facebooksivusta tykätty & olen lukijasi :-D

    VastaaPoista
  14. Lime, appelsiini ja minttu. :-)
    koivisto.alma@gmail.com
    Tykätty facebookissa ja olen lukijana! :-)

    VastaaPoista
  15. sun, moon ja kapha
    lukija juu ja tykkäsin fb sivusta
    peppiina.piia@hotmail.com

    VastaaPoista
  16. verigreippi, kirsikka ja kapha
    esspa-@hotmail.com

    VastaaPoista
  17. Tykkäsin ja oon lukija bloggerin kautta!
    Sun, appelsiini ja suklaa on semmoset jotka haluisin.
    marjatta0anttila@gmail.com

    VastaaPoista
  18. Lime, moon ja verigreippi!!
    millajohannamakinen@gmail.com
    ja tykkään sekä oon lukija :)

    VastaaPoista
  19. Earl Grey, vihreä tee ja kirsikka :)
    maria.moi.moikka@gmai.com
    Tykätty ja lukijana olen :)

    VastaaPoista
  20. Kookos, Moon & Vanilla
    Tykätty on ja lukijakin olen :-)
    iltsudolly@gmail.com

    VastaaPoista
  21. lime, minttu & moon :-)
    petraww@hotmail.com

    tykätty on ja lukijana ollaan myös :-)

    VastaaPoista
  22. moon,suklaa ja kahvi :)
    emejeejee11@gmail.com

    tykätty ja lukija olen :)

    VastaaPoista
  23. Sun, moon ja lime :)
    Tykätty ja olen lukija!
    Iidajuulia@hotmail.com

    VastaaPoista
  24. Appelsiini, lakritsi ja verigreippi,
    tykätty fb sivusta ja lukijana olen :-)
    susanjasmiina@gmail.com

    VastaaPoista
  25. suklaa, moon ja vata :-)
    Lukijana olen ja fb sivusta on tykätty jo aikoja sitten ! :-)
    nooraksu@gmail.com

    VastaaPoista
  26. Suklaa, kirsikka ja vanilja :-)
    Oon lukija ja fb-sivusta tykätty :-)
    jassuinassuin@hotmail.com

    VastaaPoista
  27. Moon, vanilja ja lakritsi :>
    Lukija&tykätty

    ainokingi@gmail.com

    VastaaPoista
  28. Lakritsi, suklaa ja vanilja :)
    Lukija ja tykätty facessa!
    jane.ojala@hotmail.com

    VastaaPoista
  29. moon, vanilja ja kirsikka
    lukija oon ja tykkäsin sivusta :)
    alexandra.vuoristo@hotmail,com

    VastaaPoista
  30. moon, chai, sun!
    Oon lukija ja tykkäyksen suorittanut!
    e.juhala@gmail.com

    VastaaPoista
  31. verigreippi, suklaa ja vanilja
    Olen sun lukija bloggerissa ja tykkäsin Hurraw!:in sivuista Facebookissa
    nooraah@outlook.com

    VastaaPoista
  32. Minttu, kirsikka ja vanilja (:
    Lukijana ja tykätty facebookissa
    heidi.putkuri@hotmail.com

    VastaaPoista
  33. Vanilja,moon ,kirsikka.
    Blokkerin kautta lukija ja tykkäsin sivusta.

    VastaaPoista
  34. Nyt uudestaan ku juttui unohtu.
    Kirsikka,vanilja,moon. Blokkerin kautta lukija ja tykätty fb sivusta. enni.groger@hotmail.com
    Toivottavasti voittasin kun en oo ikinä voittanu mitään :(
    Toivottavasti

    VastaaPoista
  35. Tykkäsin Facebookista Hurraw! Suomi. Haluaisin Lime, Green Tea ja Cherry. Minun sähköpostiosoitteeni on jennykar@gmail.com. Luen sinun blogiasi Bloggerin kautta.

    VastaaPoista
  36. Tykkäsin sivusta ja olen blogisi lukija!
    Sun, Kirsikka ja Vata kuulostaisivat kyllä hyville! :)

    jasmin18@luukku.com

    VastaaPoista
  37. mint, grapefruit ja black cherry
    bloggerin kautta luen :)
    hattivatti_d@suomi24.fi

    VastaaPoista
  38. Moon, vanilja, verigreippi :)
    juliamatleena@live.com

    VastaaPoista
  39. Lime, Kapha ja Lakritsi
    emmikristiina1@gmail.com

    VastaaPoista
  40. Itseltä löytyy jo sitruuna joten sen seuraksi olisi ihana saada Earl Grey, Moon sekä Lakritsi :)
    Blogia olen seurannut jo hyvän aikaa ja sivukin on tykätty!
    katriahola96@gmail.com

    VastaaPoista
  41. Lime, verigreippi ja lakritsa.
    oona.sarajarvi@gmail.com
    Fb:ssä tykätty ja olen lukija bloggerin kautta! :-)

    VastaaPoista
  42. Lime, lakritsi ja minttu :)
    nea.98@hotmail.com

    VastaaPoista
  43. moon, sun ja vanilja.
    mariaveevouti@gmail.com

    Tykätty facessa ja lukijana sulla :)

    VastaaPoista
  44. appelsiini, verigreippi ja vanilja
    riina.eerika@hotmail.com

    VastaaPoista
  45. Kookos, vanilja ja kirsikka! :)
    Facebookissa tykätty ja seuraan aktiivisesti bloggerissa sua! ♥
    siiri.tuominen01@gmail.com

    VastaaPoista
  46. Kirsikka, Earl Grey ja Moon <3

    cittyee(at)gmail.com

    VastaaPoista
  47. Minttu, kaneli sekä moon! :-)

    anniinaeerikaa(at)hotmail.com
    Tykättynä facebookisssa, ja seuraan aktiivisesti bloggerissa! :--)

    VastaaPoista
  48. verigreippi, vanilja ja kapha tosin kaikki muutkin tuotteet vaikuttavat hyviltä. :)
    Blogia oon lueskellu jo jonkin aikaa joten lukijana olen.
    jepsu_98@hotmail.com

    VastaaPoista
  49. Kapha, pitta & vanilja ! :)
    kiiainna@gmail.com

    VastaaPoista
  50. Lime, Kirsikka ja Kapha :)
    ronja.granholm@nic.fi

    VastaaPoista
  51. chai, sun ja moon :-)
    lukijana bloggerin kautta ja facebook-sivusta tykätty:--)
    janzku3@gmail.com

    VastaaPoista
  52. Verigreippi, Kaneli ja Kookos :)
    perryponi@gmail.com

    VastaaPoista
  53. appelsiini, kirsikka, vihreä tee!
    roosatii@gmail.com

    VastaaPoista
  54. Moon, kirsikka ja vanilja :)
    abeiller@hotmail.com
    Olen myös lukija ja FB-sivuista tykätty!

    VastaaPoista
  55. lime,kapha-huulivoide ja vanilija
    ergeii98@gmail.com
    ja olen lukijasi sekä tykkäsin FB-sivulla :)

    VastaaPoista
  56. kirsikka, earl grey ja kahvi
    ssuffeli£gmail.com
    lukija ja tykkäsin :-)

    VastaaPoista
  57. lime, appelsiini, minttu
    neea.akerfelt@gmail.com
    Liityin lukijaks ja tykkäsin FB-sivuilla :)

    VastaaPoista
  58. Moon, Black Cherry & Grapefruit ♥
    iipukkapiipukka@gmail.com

    Lukijana olen ollut jo liki kahden vuoden ja Facebookissa tykkäsin Hurrawin sivuista :-)

    VastaaPoista
  59. Kirsikka, kaneli & lakritsi
    Oon lukija ja tykkäsin sivusta :)
    jonnatee12@gmail.com

    VastaaPoista
  60. Kirsikka, suklaa ja Lime
    jasmin.josefina@luukku.com

    Olen lukija ja tykkäsin facebook sivusta :)

    VastaaPoista
  61. lukijana ja tykätty :)
    ottaisin verigreippi, kirsikka ja lakritsi :)
    nelli.manttari@hotmail.com

    VastaaPoista
  62. Sun, moon ja appelsiini.

    matilda.thylin@gmail.com


    Oon lukija ja tykkäsin sivusta ;)

    VastaaPoista
  63. Oon lukija ja kävin tykkäämässä sivusta! :)

    Kirsikka, verigreippi ja lime!

    sonjakoskensalo@gmail.com

    VastaaPoista
  64. Oon lukija ja tykkäsin Sivusta

    kaneli, moon ja sitruuna!

    siiryyy@gmail.com

    VastaaPoista
  65. kookos, verigreippi ja kahvi!

    muut jutskat tehty :)

    he-ka@live.com

    VastaaPoista
  66. Nooraff@hotmail.com

    Kirsikka, Vanilja sekä verigreippi :)

    VastaaPoista
  67. Kirsikka, Lime ja vanilija!

    Oon lukija ja tykkäsin sivusta!:)

    marjuskamatikainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  68. Verigreippi, suklaa ja kirsikka♡♡

    valpuri.salminen@gmail.com

    Lukija oon kyllä ja tykätty on;)

    VastaaPoista
  69. Lime,kirsikka ja kookos.
    hamalainentm@gmail.com

    VastaaPoista
  70. Lime, minttu ja sun.

    anniina.narhi@hotmail.com

    VastaaPoista
  71. Lime, Kirsikka Ja Manteli =)
    p.kerkela@gmail.com

    VastaaPoista
  72. Sitruuna, verigreippi ja kirsikka :--)

    rompetti99@hotmail.com

    VastaaPoista
  73. Lakristi, suklaa, vanilja =).
    siinatar@gmail.com

    VastaaPoista
  74. Vanilja, minttu, moon :)
    s.kansakoski(at)luukku.com

    VastaaPoista
  75. minttu, lakritsa ja sitruuna
    annika_taskinen@hotmail.com

    lukija oon ja tykkäsin sivusta! :-)

    VastaaPoista
  76. Verigreippi, Pitta ja vanilja. <3

    Tiia


    tiia68@gmail.com

    VastaaPoista
  77. Lakritsi, kirsikka ja kookos

    unelmiaonnesta(at)gmail.com

    VastaaPoista
  78. Lakritsi, chai spice ja sun balm

    julia-julia-@hotmail.com

    VastaaPoista
  79. Lime, manteli ja chai

    rockonmama@hotmail.com

    VastaaPoista
  80. Moon, sun ja manteli :)

    voilooa@gmail.com

    VastaaPoista
  81. Suklaa,kaneli ja verigreippi

    revipurr@gmail.com

    VastaaPoista
  82. Chai, laku & sitruuna!
    holopaisen_veera [at] luukku.com

    VastaaPoista
  83. Vanilija, kapha ja verigreippi<3
    Blogia luen ja Facebook-sivusta tykätty jo ajat sitten:)
    Aivan ihania huulirasvoja<3

    rusamasaara@gmail.com

    VastaaPoista
  84. tykkäsin fb sivusta ja oon lukenu sun blogia julkisena jo tosi kauan! :) maut olisi vanilja, suklaa ja minttu.
    iituska1999@gmail.com

    VastaaPoista
  85. Lukija olin jo ja samoin olin jo aiemmin tykännyt fb-sivuista
    Voi ompa hankala valita, nuo on kaikki niin kivoja! Suklaa, lakritsi, moon :)

    emma-rawwrr@hotmail.com

    VastaaPoista
  86. lime, manteli ja moon!
    eveliinaekauppinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  87. kirsikka, vanilla & moon :)
    smurrsu@gmail.com

    VastaaPoista
  88. Moon balm, kookos ja sitruuna!
    Luen Bloggerin kautta nimimerkillä Netteriina ja tykkään Hurrawin Facebook- sivuista nimelläni Elise H...
    netteri@gmail.com

    VastaaPoista
  89. suklaa moon balm ja minttu
    sofiahenriksson02@hotmail.se

    VastaaPoista
  90. Lime, suklaa ja kalja
    Pinjaida@gmail.com

    VastaaPoista
  91. Moon balm, suklaa ja vanilja. :)
    sopeutuja(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  92. Tää osallistuis kanssa arvontaan. Suklaa, lakritsi ja lime on suosikkeja.
    hippohiiri@gmail.com

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!