© Layout by Julia E.

ALKUVIIKON TUNNELMIA

maanantai 30. maaliskuuta 2015

0138
Koeviikko on jo todella hyvällä mallilla. Huomenna vietetän vapaapäivää ja perjantaina alkaa odotettu miniloma. Enää jäljellä onkin ruotsin ja terveystiedon koe. Mun mielestä koeviikko on just niin ihanan rento ja saa levätä ja nukkua yleensä myös pidemmälle. Viimeiset kokeet jäljellä ja sitten vika jakso!  
0150
Mulla on erittäin raskas viikonloppu takana.. Nyt oli viimeinen lähijakso viikonloppu Vierumäellä valmentajakoulutuksesta. Ohjelmassa oli kaikkea cheertanssista monen tunnin teoriaan. Mutta nyt sekin on ohi, onneksi! Voin kutsua nyt itseäni viralliseksi valmentajaksi! :-)
0131
Tein tänään kokeen jälkeen itselle välipalaa kotona, joka oli aivan herkullista. Lemppariksi on muodostunut banaaniletut, nams! Yleensä kyseisistä letuista on tullut tosi normaalin näköiset, mutta nyt tuntui, että mikään ei onnistunu! Tämä kuva osoittaa hyvin, että myös bloggaajien ruoka-asetelmat (varsinkin minun) ovat epäonnistuneita :-D.
0152
Tässä onkin uusin hankinta! Huomasin Gigantin instagramista että Gopro Hero 3+ silver edition oli aika mukavassa alennuksessa. Oon jo pitkään miettinyt kyseisen kameran ostoa ja nyt ei pysynyt enää hallinta kurissa ;-). Kiva lisä kameratarvikkeisiin ja kätevä ottaa kaikkialle mukaan. Kaliforniassa varmaan jokaisen päivän pelastus. Lisää tästä uudesta tulokkaasta on tulossa pian!

Mites teidän viikko on alkanut :-) ?

24 kommenttia:

  1. Jälleen ihana postaus! Sun blogia on tosi kiva lukee, pelastaa kyllä monet tylsät päivät :-) Oon jo aika kauan seuraillu sun blogia, mut en muista mikä oli se syy siihen kun lopetit cheerleadingin? Itse alotin joku 1-2 kk sitten ja rakastan sitä lajia!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eikä, tää sai kyllä mun hymyn huulille! :-) Lopettamisen syynä oli olennaisesti monet eri asiat. Suurimpana syynä kuitenkin se, että laji ei enää tuntunut samalta. Motivaatio oli kadonnut. Lisäksi mun selkä oli todella huonossa kunnossa, enkä usko, että se olisi kestänyt enää rasitusta. Koulussa istuminen syksyllä oli ihan tuskaa... Oli kuitenkin ihana lopettaa onnistuneisiin SM kilpailuihin, jossa sijoitus 7. ja lisäksi takana oli 10 vuotta tätä lajia. Rakastan lajia edelleen, mutta en ikävöi harrastamista :-)

      http://emmppu.blogspot.fi/2014/11/elamani-vaikein-paatos.html

      Tässä postauksessa lisää tietoa :-)

      Poista
  2. Millon ostit sen gopron? Ja paljon se makso alennuksessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin sen viime viikon keskiviikkona (25.3) ja silloin oli sen viimeinen tarjouspäivä. Se oli silloin 222€ ja nyt näyttää olevan 319€, joten n. -100€ :-)

      Poista
  3. Oi taas niin mukava postaus! :-) Ja toi on niin herkullinen kuva noista letuista, ja erittäin realistinen :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välillä näinkin päin, kaikki ei vaan onnistu! :-D Kiitos paljon Sofia ♥

      Poista
  4. Ihania kuvia❤️ Mäki haluisin gopron! Se ois niin kivan kokoi ja kiva ku menee uimaa tai laskettelemaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivoisin, että mun muistikortti tulee pian postissa niin pääsisin testailemaan! :-) Mitä oon lukenut ja kuullut niin on ihan mahtava väline :) Kiitos paljon kommentistasi Joanna <3

      Poista
  5. Ihana tää siun blogi, ulkoasu semmonen siisti ja yksinkertanen ♥ Ja noi letut näyttää oikeest herkulliselta, vaik en banaanista tykkääkkään :D
    Uus lukija!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, toivottavasti tykkäät lueskella mun blogia :-)

      Poista
  6. Ihana postaus jälleen <3 Ja mahtavaa mun mielestä, että voit jatkaa rakastamas lajin kanssa muussa muodossa. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :-) Mustakin on huippua jatkaa lajia valmennuksen parissa :)

      Poista
  7. Ihana postaus♥ Hyvää päivänjatkoa sinne sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, sitä samaa myös sinulle :-) <3

      Poista
  8. Tosi kiva postaus ja ihanan näkösiä lettuja :-) mulla alkaakin jo torstaina loma !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :-) Ihanaa lomaa sulle Iida♥

      Poista
  9. Aivan ihania kuvia ja ihana postaus! <3 Nuo letut näyttävät todella hyviltä..:)

    ---> http://mybeatywonderland.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. miten teit tän ulkoasun?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Julia teki tän mulle, iso kiitos hänelle! ♥

      Poista
    2. tekeekö se ilmaiseksi? :)

      Poista
    3. Ei valitettavasti, se makso 40€! Mutta ei mun mielestä paha :-)

      Poista
  11. Niin ihana postaus taas! ♥ Käy kurkkimassa mille sijalle pääsit mun TOP 5 lempi blogit postauksessa! :3
    http://siqiis.blogspot.fi/2015/04/mun-top-5-lempi-blogaajaa.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihana Siiri, hymy nousi korviin :-)

      Poista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!