© Layout by Julia E.

OMAN TYYLIN METSÄSTÄMINEN

sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

2667 22 2651
Heippa vaan! Oltiin kuvaamassa ystäväni Eveliinan kanssa muutama päivä sitten ja se sai minut miettimään. En kovin usein tee asupostauksia, tai oikeestaan koskaan! Mikä tähän on sitten syynä? Välillä mulla tulee todella suuria vaatekriisejä ja en oikeestaan tiedä mitä pukisi päälle.. Kuinka vaikeaa se välillä onkaan. Joskus kuvaajan ja sopivan miljöön löytäminen on haastavaa.

 Oon kuitenkin saanut lähiaikoina todella paljon inspiraatiota kevätpukeutumiseen ja kuten tässä postauksessa kerroin niin vaatekaappia olisi tarkotus lähteä muuttamaan aika rankalla kädellä. Eihän se ole mikään pieni projekti, mutta olen halunnut sitä jo kauan. Välillä kouluun pukeutuminenkin on tuskaa, kun tietää että se neule ei ihan sitä omaa tyyliä edusta.

Se oman tyylinen metsästäminen ja hakeminen tässä iässä on aika vaikeaa, ja oonkin huomannut sen jo aika pitkään. Ehkä se erottuminen muista pelottaa, ei ole kiva ajatella että on erilainen kuin muut? Nyt kuitenkin musta tuntuu, että oon löytänyt just mun tyylin. Siihen ei kuitenkaan heti päästä vaan pienten askelten saattelemina. Toivon mukaan saan juuri sen oman tyylin itselleni ja oikean itsevarmuuden pukeutumiseen :-)

Onko teillä ollut samanlaisia ongelmia koskaan? 

56 kommenttia:

  1. toi tyyli sopii sulle tosi hyvin! :--) mä tykkään kans tästä blogista, simppeliydestä (öösiis joo toi on sana) ja vaaleudesta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :-) Anu tää sun kommentti sai kyllä hymyn huulille! ♥ Ihanaa sunnuntaita sulle :)

      Poista
  2. mä oon uudistanut omaa tyyliäni ihan rankalla kädellä sitten kasiluokan syksystä, nykyään pukeudun paljo enemmän kerroksittain ja rakastan pitkiä neuleita :) kyllä se oma tyyli löytyy, kun uskaltaa kokeilla! nuo vaatteet sopii sulle älyttömän hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana kuulla, että on myös muita uudistajia! :-) Niinkuin sanoit pitää vain uskaltaa kokeilla, kiitos Jenni! ♥

      Poista
  3. Voitko tehdä postauksen miten tyylisi on kehittynyt vaikka vuosi vuodelta kuvien kanssa ? Esim. alakoulusta tähän:> ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm.. todella hyvä idea Jasmin, pitää pistää korvan taakse! En kuitenkaan tiiä onko mulla alakoulusta mitään kuvia :-D

      Poista
  4. Olis kyllä tosi kiva jos rupeaisit jakamaan täällä bloginkin puolella enemmän sun asuja! & Itsekin seiskaluokalle mennessä kuljin massan mukana, etten vaan erottunut joukosta mutta nyt on ihana ja paljon rennompi kulkea erilaisissa, oman tyylisissä vaatteissa! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkotus olisi nyt keväällä laittaa paljon asukuvia! :-) Niissä pitää vaan saada aina myös kuvaajaa paikalle, mutta yritetään. Ittekkin tykkään katsella asuja. Ihana kuulla että nautit nykyään pukeutumisesta! ♥

      Poista
  5. hei samoja ongelmia täälläkin, eikä loppua tuu varmaan koskaan näkymään :D Tykkään itse seurata paljon muotiblogeja ja omaan blogiin asukuvat toisi kivaa piristystä ja niitä olisi kiva ottaakin, mutta kun mun tyyli ei ole juuri kummoinen. Perus t-paitoja ja samoja asuja päivästä toiseen, koska noh... ikinä ei tunnu vaatekaapissa olevan kivoja vaatteita ja sitten paniikissa laitan päälle ne tutut ja turvalliset luottofarkut ja paidan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mulla on aina sama fiilis Noora, oot ihan mun sielunsisko! :-D Mutta uskon, että pikkuhiljaa uskalla ruveta erottumaan ja saamaan omaa tyyliä. Tsemppiä sulle Noora♥

      Poista
  6. Ois kiva kuulla sun tosta vaatekaapin uudistuksesta enemmänkin ja muutenkin kaikkia vaatepostauksia ois kiva lukea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän kevään aikana tule jotain, laitan ideasi muistiin! Kiitos paljon :-)

      Poista
  7. Kauniita kuvia! :3 Itsellä tällä hetkellä ihan kauhee hinku uusiin vaatteisiin ja tavallaan sen oman tyylin toteuttamiseen. Tällä hetkellä kuitenkin ongelmana on se, että mulla ei ole rahaa mennä kunnon shoppailureissulle, koska joudun sen omasta pussistani tekemään ainakin suurimmaksi osin. Ihana kuulla, että oot oman tyylis löytänyt ja että oot astelemassa sitä kohden :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän hyvin tuon sun ongelman, mulla välillä kans sama juttu! Muista kuitenkin, että nettikirppareilta ja kirppareilta löytyy nykyään myös todella hyviä vaatteita :-). Kiitos kommentistasi Veera♥

      Poista
  8. Aivan ihania kuvia taas Emilia!♥ Itekki oon alkanu löytää sitä omaa tyyliä tässä muutaman kuukauden ainaka enemmän, harmi että tällähetkellä vaatekaapissa ei oo oikeen mitään omantyylistä :/ Noh pikkuhiljaa sitä rakennellaan :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Suvi sun ihanasta kommentista! :-) <3 Pikku askelia kerrallaan niin kyllä se hyvä ja oikea tulee :-) Tsemppiä myös sulle♥

      Poista
  9. Ois mahtavaa kuulla ja nähdä enemmän tästä sun "projektista" koska itellä on juuri sama homma että haluan uusia vaatekaappia ja löytää niitä omanlaisia vaatteita. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä tulee varmasti lisää pikkuhiljaa, lupaan sen! Kiva kun täällä on paljon innostuneita lukijoita, kiitos! ♥

      Poista
  10. Mulla on kans kauhee hinku päästä uudistaa vaatekaappia! Tuntuu että omasta vaatekaapista ei löydy yhtään mitään mutta heti kun menee jonnekkin vaatekauppaan niin vois ostaa koko kaupan tyhjäks! 🐾

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kyllä ihan sama juttu, mutta nyt on myynnissä ihania kevätvaatteita ja vanhoja pitäis saada pois! :-)

      Poista
  11. Ihanat vaatteet ja ihania kuvia!

    bettinajaponit.blogspot.fi

    VastaaPoista
  12. Tosi ihanat vaatteet. Värit on tosi kivat. Sun blogissa on muuten tosi ihastuttavia kuvia :)

    http://paula-thewolf.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, yritinkin panostaa väreihin tässä postauksessa! Kiva kuulla että tykkäät♥

      Poista
  13. Ihanat vaatteet! Mulla on ihan samanlaisia ongelmia, oon kauan kans pohtinu, et ois kiva tota vaatekkaappia just "rankalla kädellä" vaan alkaa muuttelemaan :) tosiaan, suuri projekti mut eiköhän me siitä selvitä haha ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, oon kyllä ihan samaa mieltä! Kyllä me selvitään, ei saa vaan tehdä liian suurta muutosta hetkessä vaan pikkuhiljaa muuttaa :-)

      Poista
  14. kiva asu ja kivaa tekstiä!
    Itelläni ei tollasta vaateongelmaa oikeestaan oo, heitän päälle sitä miltä tuntuu. Iha mukavaa ku kaikki omat vaatteet sopii ainakin tarpeeks yhteen, kaikki on nimittäin mustaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sulla ei sitten ongelmia vaatteiden kanssa ole! Kunpa mullakin olisi noin helppoa, ole onnellinen! :-) Kiitos kuitenkin kivasta kommentista :)

      Poista
  15. Mulla on itselläni suuri ongelma ton vaatekaapin kanssa, niinkuin olenkin kertonut juurikin niiden kokojen kanssa. Joten en ollenkaan ole pystynyt miettimään asuja. Kun omistan vain kahdet erinäköiset housut (taisiis mulla on samoja useita) nin varsinkin asukuvien ottaminen on täyttä toistoa. Tekisi niin mieli saada rakennettua omanlainen vaatekaappi. Pitäisi varmaan alkaa itse ompelemaan, ja mähän en osaa edes ommella.

    Ja sitten takaisin tuolta ojasta. Mua häiritsee kun noi sun kuvat tuntuu hirveen sumeilta, aivan kuin tarkennus ei olisi ollut oikeassa paikassa ja ISO arvo liian korkea. Onko nää kuvattu hirveän myöhään vai onko ne bloggerin tuhoamia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa tsekkailla Kaisa Maria niitä nettikauppoja, sieltä saattais löytyä tosi uniikki vaatteita :-). Sä varmasti saat vielä omanlaisen vaatekaapin, uskon siihen! :-)

      Mun kaveri kuvasi nää kuvat sen Canon kameralla ja 50mm, joka joskus tarkentaa todella huonosti. Ja se taitaa ollakkin vain ongelmana. Yritin itse keskittyä tässä postauksessa väreihin! :-) Mutta kiitos kommentistasi :-)

      Poista
  16. toi on kyllä hyvin sanottu, ja oon tosi ylpee että joku pystyy muuttamaan tyylinsä just semmoseks kun haluaa, arvostan! noi asukuvat oli hirmu kivoja, sun kyllä ehdottomasti kannattaa tehä noita lisää ! :-)

    VastaaPoista
  17. Voiei onpas ihana laukku! Itse olen yrittänyt löytää itselle just uutta laukkua mutta ei tunnu mistään löytyvän kun haluan löytää semmosen ihan täydellisen, toi sun laukku on kyllä tosi kiva ja sopii tohon asuunkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, toi laukku on yli vuosi sitten H&M:stä maksoi n. 15€. Mun mielestä huippu ja sopii melkeen jokaiseen asuun. :)

      Poista
  18. Hei! Pidän blogistasi. Postailet usein ja kiinnostavista aiheista, mutta aina tuntuu että postauksesi jäävät vähän tyhjiksi. Miten tämän nyt selittäisi, ne ovat kovin pintapuolisia, eivät niin syvällisiä. Ääh vaikea selittää mutta toivottavasti ymmärrät. Olisi kiva jos asiaan saisi vähän muutosta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla välillä kritiikkiäkin, ymmärsin asian jollain tavalla kyllä! :-) Yritän saada muutosta asiaan, kiitos Tiia mahtavasta kommentista :-)

      Poista
  19. Mulla taas on se ongelma että tietäisin just et minkä tyylistä haluaisin pukea, mutta en jotenkin löydä tahtomiani vaatteita kaupoista , taikka jos löytyy niin on liian kalliita :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä vähä inhottava kuulla! :-( Kannattaa tsekata nettikaupat, niissä on hirmuisesti kaikkea! :-) Tsemppiä ja ihanaa kevättä sinulle :) <3

      Poista
  20. Aiotko tehdä myytävistä vaatteista blogikirppiksen? :) Mäkin oon aatellu kevään tullen vähän uudistaa vaatekaappia, haluisin värikkäitä ja helposti yhdisteltäviä vaatteita. Lisäksi oon aatellu panostaa laatuun ja ostaa vaikka kalliimmalla, jotta vaatteen käyttöikä olis suurempi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon, että en aio tehdä blogikirppistä. Netissä myyminen on välillä vaan niin haastavaa. Haluan kuitenkin vain näistä eroon! :-) Mutta kiva, että meitä uudistajia on useampi. Sun idea kuulosta aivan mahtavalta ja onkin kiva kuulla, että panostat myös laatuun! Huippua ja tsemppiä sulle! <3

      Poista
  21. Minä ainakin pidän asusta kovin, että ihmeessä vaan lisää asukuvia! :) Kyllä ne muut sivuseikat alkaa sieltä löytyä, kun itse ensin tottuu ideaan! Ainakin näin meni omalla kohdalla! Upeita kuvia silti minun mielestä! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, toivon mukaan saan niitä lisää tänne! :-) <3 Kiitos aivan ihanasta kommentista♥

      Poista
  22. Ite teen kanssa vaatekaapin uudistusta, pikkuhiljaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, tsemppiä myös sulle! :-) Kyllä se siitä♥

      Poista
  23. Anteeksi mutta mua häiritsee toi pipo. Jos pipoa ei ole tarkoitettu kääntöreunaiseksi, älä käytä sitä kääntöreunaisena. Pistää ärsyttämään mun silmissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pipo on tarkoitettu kääntöreunaiseksi ja se onkin ommeltu niin kiinni :-)

      Poista
  24. ilmotin sut mun lemppariblogeissa, voit käydä tsekkaamassa jos kiinnostaa! :-) http://youmakemesmile-riina.blogspot.fi/2015/03/lemppariblogit-top-5.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eikä, kiiitos paljon! Pelastit mun illan♥ Meen kurkkimaan sun blogia :-)

      Poista
  25. sun blogi on todella hyvä ja ittekkään en oo oikeen löytänyt vielä omaa tyyliä.. sun vaatteet on ihania ♥ mun blogia voit käydä kurkkaamassa jos haluut. http://bling--thing.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiiitos! :-) Te kommentoijat ootte ihan kultaa ♥ Käyn ehdottomasti katsomassa sun blogia :-)

      Poista
  26. Kivoja kuvia, toi tausta sopii jotenkin tosi hyvin näihin! :-)

    VastaaPoista
  27. Kuulostaa aivan liiankin tutulta. Ku omasta tyylistään ei oo ollu ihan varma, ni vaatekaapissa on sitte vähä kaikenlaista. Nyt ku tiiän paremmin mistä tykkään, tuntuu tuskalta pukea niitä vähän vanhempia vaatteita, jotka ei tunnu yhtään omalta. Mutta hiljaa hyvä tulee (:


    http://allbeautifullost.blogspot.fi/


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan samaa mieltä sun kanssa, kiitos rohkaisevasta kommentista! :-)

      Poista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!