© Layout by Julia E.

VALMIINA KESÄÄN?

torstai 21. toukokuuta 2015

0783
Heippa vaan! Mulla on niin kesäfiilis, ihanaa mennä nukkumaan iltaisin kun ei oo pimeetä vaan saa nukahtaa siihen fiilikseen, että on kesä. Mun huoneeseen paistaa ilta-aurinko ja oonki monet illat jo istunu sängyllä ja lukenu jotain ja auringonsäteet vaan tulee silmiin, IHANAA :-). Oon yrittäny kerranki olla aiossa kaikkien kesävaatteiden kanssa, ja tällä hetkellä näyttää aika hyvältä. Muutamat bikinit haluisin vielä ja yhden hameen. Loput tuleekin sitten Jenkeistä.. 
0780
Mieletöntä muuten ajatella että 28 päivän päästä oon odottamassa Helsinki-Vantaan lentokentällä meidän ryhmän lentoa kohti Los Angelesia.... Ihan hullua. Onneksi melkeen kaikki matkajutut on valmiina eikä niitä tarvitse stressata. Kesätyötkin alkaa jo viikon päästä ja tyttöporukan kanssa sovittiin, että pidetään tyttöilta alkukesästä. Koko kesä on melkeen nyt jo täynnä suunnitelmia, tästä tulee ihan huippu kesä. 
0786
Pientä alkuruskettumista en oo vielä saanut aikaan kun on ollut sen verran kylmä :(. Ostin kuitenkin nyt tämmöisiä Karovit tabletteja jotka sisältää siis beetakaroteenia. Luin netistä, että näiden avulla rusketuksen pitäisi tulla kauniimmin iholle eikä palaa niin herkästi. Lisäksi rusketuksen pitäisi imeytyä helpommin. Mitään kokemuksia mulla ei ole, joten en osaa sanoa tehoa. Sattuisko teillä olemaan kokemuksia?

Ootteko te valmiina kesään ? ♥ 

17 kommenttia:

  1. Mistä noi bikinit on ja paljonko makso?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo ihan varma, koska ne on viime vuodelta! Mun mielestä BikBokista ja noin 15€ :-)

      Poista
  2. mistä ostit noi karovit tabletit? paljon maksoi? montako tablettia tossa on ja montako pitää ottaa päivässä? :-) t. haluan ruskettua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun äiti osti ne mulle, mutta ne oi mun mielestä ihan apteekista. Ja hinta oli aika alhainen vähän alle 10€ :-). Päiväsuositus on 1 tabletti ja tossa on 140 tablettia. Toimii varmaan ihan eri tavalla jokaiseen ihoon, ei kannata odottaa tuloksia, mutta kokeillaan! :'D

      Poista
  3. Ihanat bikinit <3 mä käytän nyt kolmatta kesä Bioteekin Aurinkokapseleita, joilla on sama tarkoitus, mutta ovat kalliimpia ja niitä on yhdessä paketissa vain 50. Toimineet mulla todella hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tykkään kanssa itte! :-) Oon kyl löytäny vielä hienommat, pitää kattoo jos ostais myös ne :-). Noita aurinkokapseleita on kans niin paljon erilaisia, mutta kiva kuulla että sulla toiminut. Ihanaa kesän ja lämpimien ilmojen odottelua ♥

      Poista
  4. Mullakin projekti ruskettuminen aluillaan ja ostin myös aurinkokapseleita, hyvää jälkeä on tullut ainakin aikaisempina vuosina ja samalla helpottaa sitä, ettei pala niin herkästi. Itsekin olen aikas vaalea joten aurinkotuotteet pitää olla kunnossa ja mielellään vähän pohjarusketusta ennen kuin suuntaa ulkomaan aurinkoon. Tuosta merkistä en osaa sanoa, mutta ainakin samat vaikuttavat aineet :)

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että pidät niin hyvää huolta sun ihosta :-) Sellaista uutta ei helpolla saakkaan! Eikä haluaisi vaurioittaa omaa ihoa. Ihana kuulla, että sulla aurinkokapselit toimineet <3

      Poista
  5. Tuli tosta kesätyöpostauksesta mieleen et oisko sun mielestä tyhmää/outoo jos laittas esim.kaupan ilmotustaululle ilmotuksen lastenhoitoavusta? :) kun mulla on vain kaks viikkkoo töitä kesäl ja ois kiva tehä lisää eikä sukulaisillakaan tai tutuilla oikein oo pieniä lapsia.. :/ ootko ite tehnyt koskaan tolleen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Ei oo mun mielestä yhtään hassua tai tyhmää. Yleensä ihmiset haluaa tarjota just nuorille töitä, koska tietää, että työtilanne on hieman hankala tällä hetkellä. Itse oon ilmottanu facebookissa, ja voin sanoa että se toimi. Miksei myös kaupan ilmoitustaulu voisi toimia :) Tsemppiä <3

      Poista
  6. Täällä ilmoittautuu yksi kesäintoilija! Oon fiilistellyt tota ihanan lämmintä ja aurinkoista ilmaa ihan liikaa ja kesävaateostos suunnittelut ovat jo hurjassa käynnissä hah :D
    Sä siis lähdet Losiin kielimatkalle? (multa on mennyt tällainen asia ihan ohi, hups) Kuinka kauan sä olet tuolla? Olisi kiva jos tekisit jonkunlaisen matkapostauksen tosta sun kielimatkasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihanaa täällä on munlainen kesätyyppi 💕. Joo lähden tarkemmin ottaen Venturaan joka on siinä Losin lähettyvillä. Mä oon siellä kuukauden verran, niin ihanaa :)! Varmasti teen jonku aloittelevan matkapostauksen ja tarkotus olis postailla ihan reaaliajassa sieltäkin!

      Poista
  7. Oi tästä postauksesta mun kesänkaipuus fiilis vaan voimistu :DD Onneks se on täällä kohta!! Ja kehut sun ihanalle blogille :**

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua kiitos paljon!! :) Onneks pian on kesä ja lämmin, ainakin toivom mukaan.. Ihanaa kesän odottelua <3

      Poista
  8. Wau ihana postaus! Onneks kohta on kesä :-) mistä toi sun lautanen tai toi noiden tablettejen alla on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos paljon Iida, ihana kuulla että pidit! :) Toi tablettien alla oleva on posliini koriste-esine ja löysin sen Sinooperista muutamalla hassulla eurolla :D Niin kiva ja tuo rekvisiittaa kuviin.

      Poista
  9. Ihanat bikinit! Varsinkin tuo väri :)

    VastaaPoista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!