© Layout by Julia E.

OLE ROHKEA

tiistai 4. elokuuta 2015

Surround yourself with people who have dreams, desire and ambition: They will help you push for , and realize your own..
sd
Mun mielestä joskus on ihanaa kirjoittaa jotain muutakin kun pintapuolista löpinää ja nyt just mulla on sellanen fiilis, että haluan kertoa tai ihan vaan kirjottaa jotain. Niin omaksikin iloksi ja myös siksi, että te voitte hetkeksi aikaa pohtia miettimään kaikkea ympärillä. Kuten aiemminkin oon kertonut, että oon erittäin tavoitteellinen ihminen ja mulla on monia asioita jotka haluan tehdä omassa elämässä :-). Mun mielestä elämä on mahdollisuuksia täynnä ja välillä pitää uskaltaa tehdä jotain erilaista. Kun olin ollut lukiossa muutaman viikon jälkeen meillä oli ensimmäinen opon tunti. Muistan ikuisesti kuinka jo silloin ruvettiin puhumaan jatko-opinnoista, yliopistoista ja ammattikorkeista. Itse olin ihan pihalla, että mitä missä ja milloin? En oikeestaan tiennyt yhtään mitä haluaisin. Tai itseasiassa sisällä omassa päässä olin aina halunnut luokanopettajaksi. (..jos 9-vuotiaan Emilian toivetta tulla delfiininhoitajaksi ei lasketa..)  Mutta välillä niistä isommista unelmista ei halua puhua. Mutta välillä täytyy olla rohkea. Niin ulkoisesti kuin sisäisestikkin! 
sx
Nykyään kuitenkin juttelen aivan aivoimesti mun omista jutuista mitä tulevaisuudessa haluaisin tehdä. Luokanopettajaksi on erittäin vaikea päästä, tiedän sen itsekkin, mutta omien unelmien saavuttamiseksi täytyy tehdä töitä. Jos päätän jotain en ikinä jätä mitään kesken. Välillä jotkut kyseleekin multa, että miten joskus jaksan panostaa johonkin asiaan niin paljon? Mä tykkään siitä! Rakastan uhrata mun aikaa johonkin mistä todella pidän. Ennen rakkain asia oli harrastaminen nykyään opiskelu ja valmentaminen. Välillä tuntuu kuitenkin, että tavoitteelliset ihmiset saa todella paljon myös huonoja kommentteja heidän asenteestaan. Kun tavoitteellinen ihminen saakin jotain pitkän uurastuksen jälkeen, saattavat muut ihmiset olla kateellisia. Välillä kuulenkin todella inhottavia kommentteja, mutta yleensä sivutan ne. Elämässä täytyy olla rohkea ja tehdä asioita joista itse tykkää!
sc
Shirt/Gina Tricot   Jeans/American Eagle  Shoes/DefShop(*saatu)

Haluaisinkin muistuttaa teille ihanille lukijoille: olkaa rohkeita, tavoitelkaa unelmianne, tehkää töitä ja toteuttakaa ne! Mikään ei ole hienompaa kun onnistuminen :)

14 kommenttia:

  1. Olipa hyvä teksti! Itsekin haluaisin alalle, johon on aika hankala päästä. Mutta ajattelen, että ainahan sinne jotkut pääsee ja kovalla työllä se voi joskus olla myös minä. Sulle muuten käy tosi hyvin noi hiukset! ♡ Ja tsemppiä opiskeluun, ihan varmasti pääset sinne mihin haluut tolla asenteella! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just näin, samoja fiiliksiä sun kanssa. Mikään ei ole mahdotonta :-) Kiitos paljon sun ihanasta kommentista <3 Ihanaa syksyn odottelua sinulle :')

      Poista
  2. Tosi ihana teksti! :) Niinkuin aiemmi kommentoija sanoi, joku sinne aina pääsee, kuka ties juuri sinä! Siihen pitää vaan panostaa ja uskoa epäröimättä!

    http://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ihan loistava teksti! Uskon aivan täysillä siihen, että unelmat on jahtaamista varten ja siinä ei voi kuin voittaa. Toivottavasti pääset ja tehty työ maksaa itsensä takaisin :)

    peppivaltonen.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. eihän luokanopettajaksi pääseminen nyt niin kauheen vaikeeta ole?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jokaiselle käsite vaikea on kuitenkin erilainen. Mutta jos nyt tilastoja ruvetaan katsomaan niin tänä vuonna oli Tampereelle 1077 ensisijaista hakijaa ja yhteensä 2054 ja näistä 84 valitaan sisälle. :/ Joten kyllä siinä aika pieni prosentti pääsee sisälle.

      Poista
  5. Itseäni harmittaa kun en syksyllä pääse aloittamaan amiskassa ykköshakutoiveessani :( mutta olen tosi iloinen että pääsin toiseen hakutoiveeseeni kun siihe pääsi 34/100 . Saitko muuten miten äkkiä kavereita lukion alettua? Itseäni jännittää että saanko kavereita amiskasta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau toi, että pääsit jo sun kakkostoiveeseen on ihan mahtavaa! Kun sinne on päässyt noin harva :-) Sain paljon uusia kavereita lukiosta, muista vaan olla avoin ja sosiaalinen ! :-) Tsemppiä syksyyn♥

      Poista
  6. Hyvä teksti! Tää sai mut ajattelemaan asioita, ja oon tosi onnellinen että oon päässy opiskelemaan haluamaani alaa sekä oon saanu paljon rohkeutta tehdä asioita. Vaikka mulla on vielä paljon opittavaa ja haasteita edessä - uskon itseeni ja unelmiini, ja se jos mikä antaa mulle voimaa :) Tsemppiä sullekkin tulevaisuuden haaveisiin ja kyllä varmasti hyvällä asenteella saavutat sun tavotteet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti sulta Nelli! :-) Vaikutat niin mukavalta persoonalta! Kiitos <3

      Poista
  7. Oot tykänny kielimatkasta, mut onko sit vaihtoon lähtö ollut/onko sun unelmasi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietin vaihtoa ja itseasiassa meinasin jopa hakeakkin! Nyt oon kuitenkin tosi ilonen, että en hakenut :-). Maailma on ihana paikka ja tykkään matkustelemisesta. Vaihtoon lähteminen kuitenkin asetti liian ristiriitaisia tunnelmia mulle. Mutta jos on semmonen fiilis, että haluaisi lähteä ja on myös varaa siihen niin LÄHDE! :)

      Poista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!