© Layout by Julia E.

SITÄ SYKSTYYLIÄ METSÄSTÄMÄSSÄ

maanantai 17. elokuuta 2015

 Heippa, muistatte varmaan kun puihin jokunen aika sitten (okei melkeen puoli vuotta sitten...) mun oman tyylin etsimisestä. Kerroin, että se on välillä todella ahdistavaa ja haastavaa. Oon kuitenkin mielestäni edennyt siinä todella hyvin ja mennyt mukavuusalueiden ulkopuolelle ja ostanut neljät uudet farkut (!!) Nyt kuitenkin ajattelin ekaa kertaa tehdä tämmöistä Polyvore postausta koko blogin historian aikana. Illat on menny nyt pitkälti Pinterestiä selaillessa, hups. Tässä nyt jotain mun omia ideoita syksyn pukeutumiseen :-) Tykkäisittekö muuten jatkossa lueskella lisää tämän tyyppisiä postauksia?
Esprit1
T Shirt/Monki      Shoes/Monki     Hat/Gina Tricot      Cardigan/Esprit    Jeans/Gina Tricot
Tässä on ensimmäinen asu, jonka kokosin. Yritän aina asua miettiessä ottaa jonkun pääpisteen ja luoda sen ympärille asun. Oon ihan rakastunut noihin hattuihin, mutta niiden yhdistäminen ja varsinkin pitäminen tuntuu vaikealta. Gina Tricotin hattu on mun mielestä erittäin söpö ja sopisi vähän hienompaan neuletakkiin, jota voi pitää esimerkiksi syksyllä ihan vaan takkinakin. Lisäksi asuun sopisi vaaleat farkut ja valkoinen t-paita. Oon miettinyt jo kauan, että mun pitäisi hankkia ehkä jonkun näköinen perus t-paita. Toi Monkin t-paita on kuitenkin jotenkin ihanan erilainen, sen leikkauksen ansiosta, vai mitä sanotte?
Untitled #2
Dress/Esprit      Jacket/Gina Tricot      Bag/Forever 21       Sunglasses/Ray Ban      Shoes/Forever21
Toinen asu on aivan erilainen kun mun tyyli yleensä, mutta eikai se mitään! Rajoja pitää rikkoa ja olla rohkea, niinkuin mainitsinkin hetki sitten julkaistussa postauksessa. Mulla oli festareilla mukana samanlaiset aurinkolasit, onneksi feikkinä, koska ne menivät hukkaan. En tosiaan tiedä mitä niille kävi, mutta noi RayBanin Clubmaster aurinkolasit on vaan pure love. Ehkä semmoset pitää seuraavaksi hankkia. Musta mekko ja farkkutakki, mikä voisikaan toimia paremmin? Ja olalle vielä kaveriksi hapsulaukku. Jos hyvät säät jatkuu niin kuin on lupailtu niin tämä asu olis huippu vaikka kouluun :-)
Untitled #3
Crop Top/River Island    Cardigan/Esprit   Bag/Gina Tricot   Jeans/Gina Tricot   Shoes/Nike
Nyt tullaan ehdottomasti mun lemppariasuun. Kattokaa nyt tota Espritin neuletakkia *sydänemoji* Löysin sen sattumoisin Espritiltä. Jep kyllä Espritiltä (!!) Voisin kotiuttaa sen milloin vain. Sen kanssa menoon sopisi suloinen pitsinen crop toppi, perus farkut ja mustalaukku. Tykkään yhdistellä jonkun näyttävemmän asian kanssa (tässä tapauksessa neuletakki) perus vaatteita. Oon myös rakastunut käyttämään lenkkareita asuissa :-) Pukeutumisessa tärkeintä on kuitenkin rentous, ainakin mun mielestä. Tietenkin on myös tärkeetä, että vaattet näyttävät hyvältä.. Heh! 

Millaiset seikat on sun mielestä tärkeitä pukeutumisessa? 

10 kommenttia:

  1. tiesithän, että ton eväste ilmotuksen pitäis olla selkeesti näkyvissä sun blogissa. se ei sais olla tuolla piilossa, koska lukijoille pitää kertoa, että tää sivusto kerää evästeitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös se tule ihan heti kuin sivuille tulee? Ainakin mulla tulee :) En tiiä onko tässä jotain käyttöjärjestelmä eroavaisuuksia. Mielellään haluaisin tietää, että voidaan korjailla :-)

      Poista
    2. mulla se ainakin jää tonne sun navigaatio palkin alle, ei näy kun ohut harmaa raita, eikä tekstistä oo tietookaan :o

      Poista
    3. Aijaahan! Hyvä, että sanoit! Mulla tosiaan näkyy kaikki... Pitääpä yrittää korjailla :-) Kiitos super paljon tiedosta. Tärkeitä juttuja!

      Poista
  2. Itselläni on nyt vuos sitten alkanut tämä tyylin metsästys. Aina kun menee shoppailemaan ja katsoo kaikkea siistiä vaatetta, niin eipä vaan ole niin ettei ole kokoja tai vaatteet eivät istu. >:( kuinka turhauttavaa tää on. Samalla vielä vaatekokoni muuttuu ja kun olen "himo"salillakävijä. :D
    Kaiken lisäksi käyn kaupoilla todella useasti, löytämättä mitään. Ja ostoslista on pitkä verrattuna ostoskasseihin.
    Itsekin teen tuommoisia vaatekokonaisuuksia. :) ihana postaus, jälleen<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikää!! Kuinka turhauttavaa :) Mutta sulla on varmasti sitten upea kroppa! Tsekkaa House Of Brandon siellä on mun mielestä paljo urheiluvaatteita jota voisin käyttää myös ihan vapaa-ajalla :) Kiitos paljon! <3

      Poista
  3. Tosi kivoja asukokonaisuuksia! Sulla on pitkälti aika samanlainen tyyli kuin mulla, ensimmäisen kollaasin kaikki vaatteet löytyy lähes samanlaisina mun vaatekaapista :-)

    http://oona-h.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :-) Mulla on kyllä aika simppeli tyyli, mutta haluaisin leikitellä enemmän asusteiden ja vaatteiden materiaalien kanssa :)

      Poista
  4. Tykkäsin näistä asukokonaisuuksista :3 Tekis itelläki mieli hommaa uusia syysvaatteita, mutta ei vain tällä hetkellä ole oikein rahaa millä ostaa :D

    http://millakaroliinas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule sama meininki mulla! :-D Välillä haaveileminenkin on niin tuskaa. Kiitos kuitenkin kivasta kommentista♥

      Poista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!