© Layout by Julia E.

TYTTÖJEN JUTTUJA

maanantai 31. elokuuta 2015

0658
Vihdoin pääsen koneen äärelle! Tuntuu, että koko viikko ja viikonloppu on juostu milloin missäkin. Nyt kuitenkin kotiutunut Helsingistä ja on se aina yhtä ihana olla kotona :) Tässä postauksessa kuitenkin ajattelin esitellä mitä sain uudelta verkkokaupalta nimeltä Beauty Pop Up!  Musta tuntuu, että verkkokauppa on jokaisen tytön unelma sieltä löytyy aivan ihania merkkejä niin Beautyblendereistä Victoria's Secrettiin ja Eos huulirasvoihin, rasvoihin ja sheivausvaahtoihin. 
0663
Koska valinta oli niin vaikea päädyin ottamaan ihan kaksin kappalein näitä EOS shave Cream vaahtoja tuoksuissa Vanilla Bliss ja Pomegranate&Rasberry. Oon testaillut nyt molempia ja on niin ihania. Tuoksu on kyllä niin mun makuun. ♥ 
0669
Seuraavat tuotteet mihin päädyin olivat Tweezermanin pinsetit ja Beautyblenderin Blotterazzi. Pinsetit on aivan täyttä rakkautta, siis oikeasti! Kun näitä vertailee mun halppis pinsetteihin eron huomaa heti. Verkkokauppaa selaillessa mulle ihan uusi tuttavuus oli tämä Blotterazzi. En ollut edes ikinä nähnyt tämmöstä (onko tää jo ihan vanha juttu ?..) Pidän tätä mukana siis koululaukussa ja mukana on kaksi ns. puuteripaperia joilla saa korjattua kätevästi meikin. Niin kätevää! 
0675
Lisäksi päädyin Grace Colen ihastuttavaan vartalorasvaan tuoksussa Wild fig & Pink Cedar.. ♥ No enhän mä voinut kieltäytyä yhdestä Victoria's Secretin bodymististä. Jotkut sanoo, että ne on niin mennyt juttu, mutta mitä väliä? Mun mielestä se tuoksu on kaikista ihanin ja sen takia käytän niitä. Ne on myös aivan ihanan raikkaita huonetuoksuja :) 
0680
Lisäksi ostoskoriin tarttui Shinetattoon feikkitatuointeja kultaisen värisenä. Niin ihania hieman päivittyneellä iholla. Mun rusketus Kaliforniasta on kyllä jo kadonnut aikalailla.. Mukaan tuli myös mun yksi lempparituotteista nimittäin puhelinlanka ponnarit Invisibobblelta. Ei hiukset katkeile ja saa rennosti hiukset myös nutturalle kiinni. 
0672
Viimeisenä, mutta ei todellakaan vähäisempänä uusi hammastahna Marvisilta joka on myös samalla valkaiseva ja erittäin raikas. Tää on päässyt jokapäiväiseen käyttöön ja voin kyllä sanoa, että huomaan jo nyt hieman eroa. Niin kivaa :)

Koodilla EMILIACHRISTINE saatte -20% alennusta 15.9 asti! 

*postaus toteutettu yhteistyössä BeautyPopUp:n kanssa! 

2 kommenttia:

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!