© Layout by Julia E.

WKND 15

torstai 13. elokuuta 2015

Heippa! Jeps mä tiedän sä oot varmasti lukenut jo monen monta postausta Weekend Festivaaleilta, mutta nyt saatte vielä ainakin lukea mun oman :-) Tosiaan kyseiset festarit olivat ihan mun ensimmäiset. Tunnelma oli katossa, meillä oli hauskaa ja yksi kesän huikemmista viikonlopuista takana. Siihen oli hyvä lopettaa kesäloma, koska nyt ollaan jo takaisin koulunpenkillä. Mulle tuli festareiden jälkeen kuume ja kamala kurkkukipu josta meitsi kärsii edelleen :( ei kiva.. 
WWWKND
 Me oltiin kolmistaan liikenteessä: minä, Pauliina ja Laura. Mun mielestä oli ihana mennä kolmestaan se oli helppoa kun ei tarttenut niin montaa aina odotella! Ekana päivänä mulla jäi mieleen Showtek ♥ Meidän kohdalla fiilis oli katossa ja viereen sattui aivan super mukavaa porukkaa. Saatiinkin olla mukana aloittamassa sitä, että koko yleisö laskeutuu. Ja kyllä porukka pikku hiljaa siitä laskeutuikin! Perjantai illan valoshow oli upea! Fiilistä ei vaan voi edes sanoin kuvailla, kuvat jotenkin antaa osviittaa teille.. Perjantai päivä oli kyllä yhtä odottelua kokoajan. Vesipisteille oli yli tunnin mittainen jono ja sisälle kesti yli puoli toista tuntia päästä sisään. Toisaalta sen ymmärtää kun juhlijoita on niin paljon! Jäittekö te harmittelemaan jossain vaiheessa jonoon? 
WWKND
 Toisena päivänä oli myös ihana sää! Vaikka ensin näytti siltä, että toinen päivä saadaan olla kaatosateessa. Samana päivänä mieleen jäi Tungevaag & Raaban (toinen niistä tykkäsi mun ig kuvasta..) lisäksi illan viimeinen esiintyjä Avicii oli ihan huippu! Tanssittiin, laulettiin ja fiilisteltiin. Mulle pettymys oli jotenkin David Guetta, ihania biisejä löytyy, mutta jotenkin yleisön ottaminen mukaan oli heikkoa! Toivotaan, että ensi vuonna päästään fiilistelemään uudestaan Weekend festareilla :-)

Löytykös teiltä suosikki artisteja tai pettymyksiä? 

2 kommenttia:

  1. Guetta oli ihan järkyttävän suuri pettymys, mutta onneks muut pisti shown pystyyn senkin edestä! ;) Varsinkin Avicii oli ihan huikea ja paras päätös koko viikonlopulle! Mulle iski kans ton viikonlopun jälkeen kauhea flunssa (vaikken oikeesti oo melkeen ikinä kipeenä) ja tätä on nyt jatkunut maanantaista asti... Kurkkukipu on onneks lähtenyt melkeen kokonaan, mutta nuhaa pukkaa senkin edestä. Parane pian! :>

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa, että joku on edes samaa mieltä mun kanssa Guettan vedosta! Mutta onneksi illan aikana oli monta muuta mahtavaa artistia jonka kanssa sai hyvän mielen :-) Paljon paranemisia myös sulle Essi <3

      Poista

Kommenttit tulevat tarkistuksen jälkeen näkyviksi!